Əlaqə məlumatları |
-
Mərkəz üzrə: Dövlət İmtahan Mərkəzi
-
Rəqəmsal İnkişaf və Nəqliyyat Nazirliyi üzrə: AZ1000, Bakı şəhəri, Zərifə Əliyeva küçəsi, 77
|
Dövlət orqanı |
Rəqəmsal İnkişaf və Nəqliyyat Nazirliyi |
Struktur bölmə |
Azərbaycan Respublikasının Rəqəmsal İnkişaf və Nəqliyyat Nazirliyinin Aparatı, Strateji təhlil, innovasiya və rəqəmsallaşma şöbəsi |
Vakant inzibati vəzifənin adı və vakansiya sayı |
dövlət orqanı aparatında şöbə müdiri (1 yer) |
Vakant inzibati vəzifənin təsnifatı |
4 |
Aylıq vəzifə maaşı |
1470 |
Qulluq funksiyaları |
-
Nazirliyin
fəaliyyət istiqamətləri üzrə strateji təhlil və planlaşdırma işlərini əlaqələndirir, o cümlədən strateji layihələrin planlaşdırılması
mərhələsində müvafiq tədbirlər görür;
- Nazirliyin fəaliyyət istiqamətləri üzrə əsas göstəriciləri
təhlil edir, statistik göstəricilərin yaxşılaşdırılması və beynəlxalq
standartlara uyğunlaşdırılmasını həyata keçirir;
- Nazirliyin fəaliyyət istiqamətləri üzrə strateji
hədəflərin müəyyən edilməsi və islahatların həyata keçirilməsi və fəaliyyətin
səmərələşdirilməsi ilə bağlı təkliflərin hazırlanmasında iştirak edir;
- Mikro
səviyyədə müəssisələrin maliyyə-təsərrüfat fəaliyyətinin təhlil edilməsini,
onların fəaliyyətinin səmərəliliyinin artırılmasını, maliyyə-iqtisadi
proqnozların icrasına nəzarət edilməsini, iqtisadi-statistik təhlillərin həyata
keçirilməsini təmin edir;
-
Nazirliyin digər struktur bölmələrinə, onların
sorğusu əsasında statistik məlumat dəstəyi göstərir;
- Nazirliyin fəaliyyət istiqamətləri üzrə elektron
xidmətlərin inkişafı üçün tədbirlər görür;
-
kibertəhlükəsizlik,
internet idarəçiliyi və fərdi məlumatların mühafizəsi üzrə siyasətin
hazırlanmasında iştirak edir və həyata keçirilməsinin əlaqələndirilməsini
təmin edir;
-
“Hökumət
buludu”nun (G-cloud) və Milli Data Mərkəzinin yaradılması və fəaliyyətinin
təşkili ilə bağlı işlərin əlaqələndirilməsini həyata keçirir;
-
şöbənin
fəaliyyətini təşkil etmək və onun fəaliyyətinə rəhbərliyi və nəzarəti
həyata keçirmək;
-
şöbənin
cari və perspektiv planlarının hazırlanmasını təmin etmək;
-
işçilər
arasında vəzifə və iş bölgüsü aparmaq, onların fəaliyyətini əlaqələndirmək
və şöbə işçilərinin vəzifə təlimatlarının hazırlanmasını təşkil
etmək;
-
şöbə
işçilərinin üzərinə düşən vəzifələrin yerinə yetirilməsinə, əmək və icra
intizamına nəzarət etmək;
-
şöbədə
kargüzarlıq işinin “Dövlət orqanlarında, dövlət mülkiyyətində olan və paylarının
(səhmlərinin) nəzarət zərfi dövlətə məxsus olan hüquqi şəxslərdə və büdcə
təşkilatlarında kargüzarlığın aparılmasına dair Təlimat”a uyğun
aparılmasına nəzarət etmək;
-
şöbəyə
daxil olan məktub, ərizə, şikayət və təkliflərə qanunvericiliklə nəzərdə
tutulmuş qaydada baxılmasını və onların vaxtında və düzgün
cavablandırılmasına nəzarət etmək;
-
şöbəyə
həvalə edilmiş vəzifələrin icrasını təmin etmək məqsədilə tərtib edilmiş
iş planlarını və digər bu kimi sənədləri imzalamaq, habelə iş planında
nəzərdə tutulmuş tədbirlərin vaxtında və keyfiyyətlə icra olunmasına
nəzarəti həyata keçirmək və icrası barədə rəhbərliyə hesabat vermək;
- müvafiq sahədə perspektiv inkişaf
istiqamətlərini müəyyən etmək, bu istiqamətlər üzrə strategiyaların,
inkişaf konsepsiyalarının, dövlət proqramlarının, normativ-hüquqi aktların
layihələrinin hazırlanması işini təşkil etmək;
- şöbə üzrə Nazirliyin kollegiyasında müzakirə edilməli məsələləri müəyyən etmək və bu barədə təkliflərini rəhbərliyə təqdim etmək;
-
şöbədə
işçilərin vəzifəyə təyin və vəzifədən azad edilməsi, həvəsləndirilməsi,
intizam tənbeh tədbirlərinin tətbiq olunması ilə bağlı Nazirliyin
rəhbərliyinə təkliflər vermək;
-
şöbənin
işçilərinin peşə hazırlığının yüksəldilməsi və ixtisaslarının artırılması
məqsədilə kurslarda, təlimlərdə iştirakı barədə Nazirliyin rəhbərliyinə
təkliflər vermək;
-
şöbənin
işçilərinin peşə hazırlığının yüksəldilməsi və ixtisaslarının artırılması
məqsədilə kurslarda, təlimlərdə iştirakı barədə Nazirliyin rəhbərliyinə
təkliflər vermək;
-
şöbənin
fəaliyyətini Nazirliyin aparatının struktur bölmələri və qurumlarla
əlaqələndirmək;
-
səlahiyyətinə
aid hissədə icrası məcburi olan göstərişlər vermək, onların icrasını
təşkil etmək və icrasına nəzarəti həyata keçirmək;
-
şöbənin
müvafiq hesabatlarını təsdiq etmək;
-
Şöbənin
Əsasnaməsinə uyğun fəaliyyət istiqamətləri üzrə rəhbərliyin digər
tapşırıqlarını yerinə yetirmək.
-
rəhbərliyin
tapşırığı ilə ali hakimiyyət orqanlarında, digər mərkəzi və
yerli icra hakimiyyəti orqanlarında, dövlət orqanlarında, beynəlxalq
təşkilatlarda, xarici ölkələrdə Nazirliyi təmsil etmək və Nazirliyin
maraqlarını müdafiə etmək
|
Vakant inzibati vəzifənin tutulması şərtləri |
-
Təhsilə dair tələblər: regionşünaslıq (regionlar üzrə), tərcümə (dillər üzrə), politologiya, dövlət və ictimai münasibətlər, sənayenin təşkili və idarə olunması, dövlət və bələdiyyə idarəetməsi, riyaziyyat və informatika müəllimliyi, riyaziyyat müəllimliyi, informatika müəllimliyi, proseslərin avtomatlaşdırılması mühəndisliyi, elektronika, telekommunikasiya və radiotexnika mühəndisliyi, sistem mühəndisliyi, beynəlxalq münasibətlər, statistika, riyaziyyat, kompüter elmləri, dünya iqtisadiyyatı, maliyyə, iqtisadiyyat, menecment, biznesin idarə edilməsi, kompüter mühəndisliyi, informasiya texnologiyaları və sistemləri mühəndisliyi, informasiya texnologiyaları, hüquqşünaslıq ixtisasları üzrə ali təhsil
-
İş stajına dair tələblər: dövlət qulluğunda 5 il struktur bölmənin və ya vəzifənin fəaliyyət istiqamətləri üzrə iş stajı və yaxud 7 il struktur bölmənin və ya vəzifənin fəaliyyət istiqamətləri üzrə iş stajı
-
Kompüter biliklərinə dair tələblər: MS Windows, MS Office, Internetdən istifadə (yüksək səviyyədə)
-
Xarici dil biliklərinə dair tələblər: Rus dili-B2; İngilis dili-B2;
|
Müsahibə elanının tarixi |
24.08.2022 09:00 |
Sənədlərin qəbulu üçün müəyyən edilmiş son müddət |
12.09.2022 18:00 |
Daxili müsahibədə aşağıdakı şəxslər iştirak hüququna malikdirlər:
- Vəzifənin tutulması şərtlərinə uyğun olan Azərbaycan Respublikasının vətəndaşları.
Daxili müsahibədə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədlərin skan olunmuş variantı onlayn qeydiyyat zamanı müraciət formasına əlavə edilməlidir:
- ali təhsil haqqında sənədin surəti;
- əmək kitabçasının surəti.
Qeydlər:
- "Xarici dövlətlərin ali təhsilə aid kvalifikasiyalarının tanınması Qaydaları"na uyğun olaraq, bu Qaydalar keçmiş SSRİ-nin tərkibində olan dövlətlərin təhsil müəssisələri tərəfindən 1993-cü il yanvarın 1-dək verilmiş kvalifikasiyalara münasibətdə tətbiq edilmir. Müvafiq qaydalara əsasən namizəd vakant vəzifələrə müraciət etmək üçün peşə tanınması ilə bağlı şəhadətnaməyə malik olmalıdır.
- Vəzifənin tutulması şərtlərində tələb edilən xarici dil bilikləri aşağıdakı cədvələ əsasən müəyyən olunur:
Xarici dil bilik səviyyəsi | Açıqlama |
---|
A1 | - gündəlik həyatda yaranan ehtiyacları ödəmək üçün lazımi əsas ifadələri başa düşür və istifadə edir
- özünü və başqalarını təqdim etməyi bacarır, şəxsi məlumatları əldə etmək məqsədi ilə müəyyən suallar verə bilir və bu kimi sualları cavablandıra bilir
- yavaş və aydın formada danışan bir şəxslə ünsiyyət qura və ona kömək edə bilər
|
A2 | - gündəlik həyatla əlaqəli olan əsas cümlələri və tez-tez istifadə olunan ifadələri(şəxsi və ailə üzvləri ilə bağlı olan əsas məlumatları, alış-veriş, yaşayış yeri, iş və s) başa düşür
- ailə və gündəlik işlərlə bağlı informasiya mübadiləsini özündə əks etdirən sadə məsələlər ətrafında ünsiyyət qura bilir
- özü, ailə üzvləri və digər yaxınları haqqında sadə formada danışa bilir, gündəlik həyatın əsas aspektlərini təsvir edə bilir
|
B1 | - iş və məktəb mühitində, asudə vaxtlarında mütəmadi olaraq qarşılaşdığı müxtəlif mövzuların əsas məqamlarını başa düşür
- müvafiq dildən istifadə etdiyi ölkədə qaldığı müddətdə qarşılaşdığı müxtəlif vəziyyətlərin öhdəsindən gələ bilir
- şəxsi maraq dairəsi və oxşar mövzularla əlaqəli sadə mətnlər hazırlaya bilir
- müxtəlif sahələr üzrə təcrübəsini, xəyallarını, ümidlərini, ambisiyalarını və hadisələri təsvir edə bilir, gələcəyə dair fikir və planları haqqında qısa arayış verə bilir
|
B2 | - İxtisaslaşdığı sahə ilə bağlı texniki məsələləri də özündə əks etdirən konkret və mücərrəd mövzularla əlaqəli əsas mətnlərin məğzini başa düşür
- Əcnəbi ilə heç bir çətinlik çəkmədən səlis və sərbəst ünsiyyət qura bilir
- müxtəlif mövzular üzrə aydın və əhatəli mətnlər hazırlaya,aktual məsələlər, müxtəlif yanaşmaların üstünlükləri və mənfi cəhətləri haqqında fikir bildirə bilir
|
C1 | - müxtəlif mövzularda genişhəcimli və mürəkkəb mətnləri başa düşür
- lüğətdən istifadə etmədən öz fikirlərinisərbəst və birbaşa ifadə edə bilir
- sosial, akademik və peşəkar məqsədlər üçün müvafiq dildən çevik və effektiv istifadə edə bilir
- mürəkkəb mövzularla bağlı aydın, yaxşı strukturlaşdırılmış və əhatəli mətn hazırlaya bilir
|
C2 | - dinlədiyi və oxuduğu hər şeyi praktik olaraq asan şəkildə başa düşür
- müxtəlif yazılı və şifahi mənbələrdən əldə etdiyi məlumatları ümumiləşdirə bilir, müxtəlif arqument və hesabatları tutarlı təqdimat formasında hazırlaya bilir
- özünü sərbəst və tam şəkildə ifadə edə bilir, ünsiyyət zamanı sözləri müxtəlif məna çalarları üzrə fərqləndirə bilir
|
Əlaqə məlumatları:
Qeydiyyatla bağlı yaranan texniki problemlərlə əlaqədar:
Elektron imtahanlar və müsahibələrin təşkili departamenti: Tel.:(012) 310 53 16 (daxili 2508, 2506); e-mail: dqqeydiyyat@dim.gov.az;
Müsahibə elanları, o cümlədən vəzifə təlimatları və müsahibə proqramları ilə əlaqədar:
Hüquqi təminat, dövlət qulluğu məsələləri və dövlət strategiyaları ilə iş departamenti: Tel.: (012) 310 53 16 (daxili 1766); e-mail: dqqebul@dim.gov.az;
Daxili müsahibədə iştirak etmək istəyən namizədlər 24 avqust 2022-ci il 12 sentyabr 2022-ci il saat 18:00-dək Mərkəzin internet portalında Dövlət qulluğu üzrə müraciət Formasını doldurmaqla qeydiyyatdan keçməlidirlər. Namizəd portala daxil etdiyi məlumatların və sənədlərin aktuallığını və tamlığını təsdiq etməlidir.
Müsahibədə iştirak üçün müraciət edən namizəd "Dövlət qulluğu haqqında" Azərbaycan Respublikası Qanununun 27-ci maddəsinin və qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vakant vəzifələrin tutulmasının ümumi şərtlərinin tələblərinə cavab verməlidir. Vakant vəzifə üzrə müəyyən edilmiş tələblərə cavab verməyən namizəd müsahibədə iştirak edə bilməz.
Daxili müsahibədə iştirakı qeydə alınmayan namizədə bu barədə portal vasitəsilə elektron bildiriş göndərilir. Namizədin qeydə alınmamasına səbəb olan çatışmazlıqlar aradan qaldırıldıqdan sonra, namizəd müvafiq vəzifə üzrə müsahibədə iştirak etmək üçün qeydə alınır. çatışmazlıqlar 3 (üç) iş günü müddətində aradan qaldırılmadıqda, namizəd müsahibədə iştirak etmək üçün qeydə alınmır.
Namizəd müəyyən edilmiş şərtlərə cavab vermədikdə, habelə onun tərəfindən təqdim edilmiş məlumat və sənədlərdə bilərəkdən yanlış məlumatlar verilməsi aşkar edildiyi halda, namizədin müsahibədə əldə etdiyi nəticələr etibarsız hesab edilir.
Namizədlər müsahibələrin keçirilmə vaxtı və yeri haqqında məlumatları sənəd qəbulu başa çatdıqdan sonra Mərkəzin www.dim.gov.az internet portalında və müvafiq dövlət orqanının saytında yerləşdiriləcək müsahibələrin keçirilməsi qrafikindən əldə edə bilərlər.
Müsahibənin keçirilməsində məqsəd namizədin bilik səviyyəsini, peşə hazırlığını, ümumi dünyagörüşünü və vakant vəzifə üçün zəruri olan keyfiyyətlərini yoxlamaqla onun vəzifəyə uyğunluğunu müəyyən etməkdir. Müsahibədə hər bir meyar üzrə namizədə minimum 2, maksimum 5 bal verilir. Müsahibənin yekun nəticələri üzrə namizəd maksimum 20 bal toplaya bilər. Keçid balı 16-dır. Müsahibənin nəticəsi barədə məlumat Mərkəzin internet portalında və müvafiq dövlət orqanının saytında yerləşdirilir.
Müsahibə proqramları və qulluq funksiyalarına dair ətraflı məlumat almaq üçün Mərkəzin www.dim.gov.az internet portalına müraciət edilə bilər.