Əlaqə məlumatları |
-
Mərkəz üzrə: Dövlət İmtahan Mərkəzi
-
Ekologiya və Təbii Sərvətlər Nazirliyi üzrə: Bakı şəh., S. Bəhlulzadə küç., 46
|
Dövlət orqanı |
Ekologiya və Təbii Sərvətlər Nazirliyi |
Struktur bölmə |
11 saylı Regional Ekologiya və Təbii Sərvətlər İdarəsi, Hüquqi təminat, insan resursları və sənədlərlə iş sektoru |
Vakant inzibati vəzifənin adı və vakansiya sayı |
baş məsləhətçi - hüquq üzrə (1 yer) |
Vakant inzibati vəzifənin təsnifatı |
7 |
Aylıq vəzifə maaşı |
525 |
Qulluq funksiyaları |
- Sektor müdirinin müəyyən etdiyi iş bölgüsü əsasında
fəaliyyətini həyata keçirir;
- Daxil olmuş korrupsiya hüqupozmalarına
dair ərizə, şikayət və məlumatlar əsasında müvafiq araşdırmaların aparılmasını həyata keçirir və nəticələri barədə təkliflər verir;
- İdarənin fəaliyyət istiqamətləri üzrə
qanunamüvafiq təkliflər hazırlayır və sektor müdirinə təqdim edir;
- Hüquqi və fiziki şəxslər tərəfindən ətraf
mühitin mühafizəsi sahəsində yol verilən inzibati hüquqpozmalarla əlaqədar
qanunvericiliklə müəyyən edilmiş qaydada müvafiq qərar layhələrinin
hazırlanmasını həyata keçirir;
- Mövcud qanunvericiliyin təkmilləşdirilməsi və
yeni qanunvericilik aktlarının layihələrinin hazırlanmasında iştirak edir;
- İdarə üzrə akt, inzibati xəta haqqında protokol
və digər hüquqi sənədlərin qanunvericiliyə uyğun tərtib edilməsinə nəzarəti həyata
keçirir;
- İdarə tərəfindən qəbul edilmiş inzibati tənbehvermə
haqqında qərarların və iddiaların hüquq mühafizə orqanlarında və məhkəmə
instansiyalarında müzakirəsində iştirak edir;
- Məhkəmələrdə, hüquq mühafizə orqanlarında, eləcə
də digər dövlət orqanlarında və qeyri-hökumət təkilatlarında hüquqi məsələlərlə
əlaqədar İdarəni təmsil edir;
- Ətraf mühitə vurulmuş ziyanla bağlı fiziki və
hüquqi şəxslərə qarşı ziyanların müəyyən edilməsi və hesablanmasında iştirak
edir;
- Ekoloji normativ-hüquqi aktların layihələrinin
hazırlanmasında iştirak edir;
- Hazırlanmış layihələrə dair rəy və təklifləri aidiyyəti üzrə təqdim edilməsi üçün hazırlayır;
- Fəaliyyəti ilə bağlı sektora daxil olan müraciətlərə
qanunvericiliyə uyğun
olaraq baxır və müvafiq tədbirlər görür;
- Fəaliyyəti ilə bağlı yaranan sənədlərin komplektləşdirilməsini,
saxlanılması və uçotunu təmin edir;
- Qulluq funksiyalarına aid
görülmüş işlərə dair hesabatların hazırlanması, ümumiləşdirilməsi və bunun əsasında
məlumat bankının yaradılmasını təmin edir;
- İdarənin əməkdaşları tərəfindən tərtib olunmuş sənədlərin
tərtibatına nəzarət və müvafiq tədbirlərin görülməsində iştirak edir;
- Ətraf mühitin mühafizəsi, təbiətdən istifadə və
ekoloji təhlükəsizlik qaydaları əleyhinə olan inzibati xətalar haqqında işlər
üzrə qəbul olunmuş qərarlar və ətraf mühitə vurulmuş ziyanla bağlı fiziki və
hüquqi şəxslərə qarşı məhkəmə instansiyalarına iddiaların verilməsini təmin
edir, idarə adından həmin proseslərdə səlahiyyətli şəxs qismində iştirak
edir;
- İcraatında olan işlərlə əlaqədar müvafiq sənədlərin
istintaq və məhkəmə orqanlarına verilməsi üçün sənədlərin hazırlanması, icra
olunma vəziyyətinin nəzarətdə saxlanılması, icrası bitmiş məhkəmə işlərinin
hesabatı və mühafizəsinin aparılmasını təmin edir;
- Aparılan yoxlamalarla bağlı müvafiq tədbirlərin
görülməsi üçün arayış, hesabat, izahat və başqa materialların vaxtında təqdim
edilməsinə, aidiyyəti olan şəxslərlə birlikdə verilmiş əmr və digər normativ
aktların icrasının təmin olunmasında iştirak edir;
- İcraatında olan işlər üzrə əlavə sübutların
toplanılmasını həyata keçirir;
- Məhkəmə instansiyalarında mübahisələndirilən məhkəmə
aktlarına yenidən baxılması üçün prosesual müddətlərə riayət edilməklə məhkəmə
qərarlarından yuxarı instansiya məhkəmələrinə əsaslandırılmış şikayətləri hazırlayaraq təqdim edir;
- İnzibati tənbehvermə haqqında qərarların icra
olunmasına nəzarət edir, nöqsanlar aşkar edilərək icra olunmadan geri qaytarılan
icra sənədinin təhlil edilməsi və yenidən icraya yönləndirilməsini təmin edir;
- İş üzrə icraata xitam verilməsinə dair müvafiq sənədlər hazırlayır;
- İdarənin Əsasnaməsində nəzərdə tutulmuş aidiyyəti
üzrə digər vəzifələri yerinə yetirir.
|
Vakant inzibati vəzifənin tutulması şərtləri |
-
Təhsilə dair tələblər: hüquqşünaslıq ixtisası üzrə ali təhsil
-
İş stajına dair tələblər: 1 il struktur bölmənin və ya vəzifənin fəaliyyət istiqamətləri üzrə iş stajı
-
Kompüter biliklərinə dair tələblər: MS Windows, MS Office, Internetdən orta səviyyədə istifadə
-
Xarici dil biliklərinə dair tələblər: Rus dili-A2; İngilis dili-A2;
|
Müsahibə elanının tarixi |
03.05.2023 09:00 |
Sənədlərin qəbulu üçün müəyyən edilmiş son müddət |
25.05.2023 18:00 |
Daxili müsahibədə aşağıdakı şəxslər iştirak hüququna malikdirlər:
- Vakant vəzifəni təqdim etmiş dövlət orqanında inzibati vəzifələrdə qulluq keçən və inzibati vəzifələrin təsnifatına uyğun ixtisas dərəcəsi olan dövlət qulluqçuları;
- Dövlət orqanının ləğvi, dövlət qulluqçularının sayının və ya ştatlarının ixtisarı ilə əlaqədar daxili müsahibə elan edilən dövlət orqanında ehtiyat kadr kimi saxlanılan şəxslər;
Daxili müsahibədə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədlərin skan olunmuş variantı onlayn qeydiyyat zamanı müraciət formasına əlavə edilməlidir:
- ali təhsil haqqında sənədin surəti;
- əmək kitabçasının surəti;
Qeydlər:
- Müsahibədə barəsində müsahibə elan edilən vəzifənin təsnifatından ən çoxu iki təsnifat aşağı inzibati vəzifələrdə qulluq keçən dövlət qulluqçuları, habelə ən çoxu iki təsnifat aşağı inzibati vəzifələrdə qulluq keçmiş ehtiyat kadrlar iştirak edə bilərlər.
- "Dövlət qulluğu haqqında" Azərbaycan Respublikası Qanununun 29.5-ci maddəsinin ikinci hissəsinə əsasən barələrində intizam tənbehi tətbiq edilmiş dövlət qulluqçuları altı ay ərzində müsahibəyə buraxılmırlar.
- "Dövlət qulluğu haqqında" Azərbaycan Respublikasının Qanununda dəyişiklik edilməsi barədə" Azərbaycan Respublikasının 2016-cı il 31 may tarixli 267-VQD nömrəli Qanunu qüvvəyə mindiyi günədək (10.08.2016-cı il tarixinədək) dövlət qulluğunda inzibati vəzifəyə qəbul olunmuş və inzibati vəzifələrdə 10 ildən az qulluq stajı olan dövlət qulluqçuları daha yüksək inzibati vəzifənin tutulması üçün müraciət etdiyi halda dövlət qulluğunda fəaliyyətin davam etdirilməsi üzrə keçirilən test imtahanından keçdiyini təsdiq edən sertifikata malik olmalıdırlar.
- "Xarici dövlətlərin ali təhsilə aid kvalifikasiyalarının tanınması Qaydaları"na uyğun olaraq, bu Qaydalar keçmiş SSRİ-nin tərkibində olan dövlətlərin təhsil müəssisələri tərəfindən 1993-cü il yanvarın 1-dək verilmiş kvalifikasiyalara münasibətdə tətbiq edilmir. Müvafiq qaydalara əsasən namizəd vakant vəzifələrə müraciət etmək üçün peşə tanınması ilə bağlı şəhadətnaməyə malik olmalıdır.
- Vəzifənin tutulması şərtlərində tələb edilən xarici dil bilikləri aşağıdakı cədvələ əsasən müəyyən olunur:
Xarici dil bilik səviyyəsi | Açıqlama |
---|
A1 | - gündəlik həyatda yaranan ehtiyacları ödəmək üçün lazımi əsas ifadələri başa düşür və istifadə edir
- özünü və başqalarını təqdim etməyi bacarır, şəxsi məlumatları əldə etmək məqsədi ilə müəyyən suallar verə bilir və bu kimi sualları cavablandıra bilir
- yavaş və aydın formada danışan bir şəxslə ünsiyyət qura və ona kömək edə bilər
|
A2 | - gündəlik həyatla əlaqəli olan əsas cümlələri və tez-tez istifadə olunan ifadələri(şəxsi və ailə üzvləri ilə bağlı olan əsas məlumatları, alış-veriş, yaşayış yeri, iş və s) başa düşür
- ailə və gündəlik işlərlə bağlı informasiya mübadiləsini özündə əks etdirən sadə məsələlər ətrafında ünsiyyət qura bilir
- özü, ailə üzvləri və digər yaxınları haqqında sadə formada danışa bilir, gündəlik həyatın əsas aspektlərini təsvir edə bilir
|
B1 | - iş və məktəb mühitində, asudə vaxtlarında mütəmadi olaraq qarşılaşdığı müxtəlif mövzuların əsas məqamlarını başa düşür
- müvafiq dildən istifadə etdiyi ölkədə qaldığı müddətdə qarşılaşdığı müxtəlif vəziyyətlərin öhdəsindən gələ bilir
- şəxsi maraq dairəsi və oxşar mövzularla əlaqəli sadə mətnlər hazırlaya bilir
- müxtəlif sahələr üzrə təcrübəsini, xəyallarını, ümidlərini, ambisiyalarını və hadisələri təsvir edə bilir, gələcəyə dair fikir və planları haqqında qısa arayış verə bilir
|
B2 | - İxtisaslaşdığı sahə ilə bağlı texniki məsələləri də özündə əks etdirən konkret və mücərrəd mövzularla əlaqəli əsas mətnlərin məğzini başa düşür
- Əcnəbi ilə heç bir çətinlik çəkmədən səlis və sərbəst ünsiyyət qura bilir
- müxtəlif mövzular üzrə aydın və əhatəli mətnlər hazırlaya,aktual məsələlər, müxtəlif yanaşmaların üstünlükləri və mənfi cəhətləri haqqında fikir bildirə bilir
|
C1 | - müxtəlif mövzularda genişhəcimli və mürəkkəb mətnləri başa düşür
- lüğətdən istifadə etmədən öz fikirlərinisərbəst və birbaşa ifadə edə bilir
- sosial, akademik və peşəkar məqsədlər üçün müvafiq dildən çevik və effektiv istifadə edə bilir
- mürəkkəb mövzularla bağlı aydın, yaxşı strukturlaşdırılmış və əhatəli mətn hazırlaya bilir
|
C2 | - dinlədiyi və oxuduğu hər şeyi praktik olaraq asan şəkildə başa düşür
- müxtəlif yazılı və şifahi mənbələrdən əldə etdiyi məlumatları ümumiləşdirə bilir, müxtəlif arqument və hesabatları tutarlı təqdimat formasında hazırlaya bilir
- özünü sərbəst və tam şəkildə ifadə edə bilir, ünsiyyət zamanı sözləri müxtəlif məna çalarları üzrə fərqləndirə bilir
|
Əlaqə məlumatları:
Qeydiyyatla bağlı yaranan texniki problemlərlə əlaqədar:
Elektron imtahanlar və müsahibələrin təşkili departamenti: Tel.:(012) 310 53 16 (daxili 2504,2503); e-mail: dqqeydiyyat@dim.gov.az;
Müsahibə elanları, o cümlədən vəzifə təlimatları və müsahibə proqramları ilə əlaqədar:
Hüquqi təminat, insan resursları və dövlət qulluğu departamenti: Tel.: (012) 310 53 16 (daxili 1766); e-mail: dqqebul@dim.gov.az;
Daxili müsahibədə iştirak etmək istəyən namizədlər 3 may 2023-cü il tarixindən 25 may 2023-cü il saat 18:00-dək Mərkəzin internet portalında Dövlət qulluğu üzrə müraciət Formasını doldurmaqla qeydiyyatdan keçməlidirlər. Namizəd portala daxil etdiyi məlumatların və sənədlərin aktuallığını və tamlığını təsdiq etməlidir.
Müsahibədə iştirak üçün müraciət edən namizəd "Dövlət qulluğu haqqında" Azərbaycan Respublikası Qanununun 27-ci maddəsinin və qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vakant vəzifələrin tutulmasının ümumi şərtlərinin tələblərinə cavab verməlidir. Vakant vəzifə üzrə müəyyən edilmiş tələblərə cavab verməyən namizəd müsahibədə iştirak edə bilməz.
Daxili müsahibədə iştirakı qeydə alınmayan namizədə bu barədə portal vasitəsilə elektron bildiriş göndərilir. Namizədin qeydə alınmamasına səbəb olan çatışmazlıqlar aradan qaldırıldıqdan sonra, namizəd müvafiq vəzifə üzrə müsahibədə iştirak etmək üçün qeydə alınır. çatışmazlıqlar 3 (üç) iş günü müddətində aradan qaldırılmadıqda, namizəd müsahibədə iştirak etmək üçün qeydə alınmır.
Namizəd müəyyən edilmiş şərtlərə cavab vermədikdə, habelə onun tərəfindən təqdim edilmiş məlumat və sənədlərdə bilərəkdən yanlış məlumatlar verilməsi aşkar edildiyi halda, namizədin müsahibədə əldə etdiyi nəticələr etibarsız hesab edilir.
Namizədlər müsahibələrin keçirilmə vaxtı və yeri haqqında məlumatları sənəd qəbulu başa çatdıqdan sonra Mərkəzin www.dim.gov.az internet portalında və müvafiq dövlət orqanının saytında yerləşdiriləcək müsahibələrin keçirilməsi qrafikindən əldə edə bilərlər.
Müsahibənin keçirilməsində məqsəd namizədin bilik səviyyəsini, peşə hazırlığını, ümumi dünyagörüşünü və vakant vəzifə üçün zəruri olan keyfiyyətlərini yoxlamaqla onun vəzifəyə uyğunluğunu müəyyən etməkdir. Müsahibədə hər bir meyar üzrə namizədə minimum 2, maksimum 5 bal verilir. Müsahibənin yekun nəticələri üzrə namizəd maksimum 20 bal toplaya bilər. Keçid balı 16-dır. Müsahibənin nəticəsi barədə məlumat Mərkəzin internet portalında və müvafiq dövlət orqanının saytında yerləşdirilir.
Müsahibə proqramları və qulluq funksiyalarına dair ətraflı məlumat almaq üçün Mərkəzin www.dim.gov.az internet portalına müraciət edilə bilər.