Əlaqə məlumatları |
-
Mərkəz üzrə: Dövlət İmtahan Mərkəzi
-
Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyi üzrə: Goranboy rayon, Aşağı Ağcakənd qəs.
|
Dövlət orqanı |
Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyi |
Struktur bölmə |
Dövlət Məşqulluq Xidməti, Xocalı rayon Məşğulluq Mərkəzi |
Vakant inzibati vəzifənin adı və vakansiya sayı |
baş məsləhətçi (1 yer) |
Vakant inzibati vəzifənin təsnifatı |
7 |
Aylıq vəzifə maaşı |
280 |
Qulluq funksiyaları |
- İşaxtaran və işsiz vətəndaşların qeydiyyatının və
uçotunun tam, dolğun və düzgün aparılmasını təmin edir;
- işaxtaran vətəndaşları qəbulunu və qeydiyyat kitabına müvafiq olaraq tam və dolğun işlənməsini təmin edir;
- əmək ehtiyatları balansını, işçi qüvvəsinin hərəkətini təhlil edib əmək bazarında mövcud vəziyyəti nəzərə almaqla Ərazi Məşğulluq Proqramının hazırlanmasında iştirak edir;
- Ərazi Məşğulluq Proqramlarının yerinə yetirilməsi vəziyyətini vaxtaşırı olaraq təhlil edib məşğulluğa kömək göstərən Əlaqələndirmə Komitəsinə təkliflərin verilməsində iştirak edir;
- peşə hazırlığı və əlavə təhsil kurslarının, haqqı ödənilən ictimai işlərin, peşəyönümü tədbirlərinin təşkilində və bu işlərin yerinə yetirilməsində iştirak edir;
- reklam-informasiya işlərini təşkil edir;
- işaxtaran və işsiz vətəndaşların mövcud boş (vakant) iş yerləri haqqında məlumatlara müvafiq olaraq münasib iş yerlərinə göndərilməsini və işə qəbul olunması haqqında məlumatın alınmasını təmin edir;
- müəssisə və təşkilatlardan təqdim olunmuş boş (vakant) iş yerləri haqqında məlumatları və işə qəbul edilən (o cümlədən kvota üzrə) və işdən çıxarılan işçilər haqqında aylıq statistik hesabatları qəbul edir, ümumiləşdirir, təhlil edir və lokal şəbəkəyə ötürülməsinə, həmin iş yerlərinin istifadəsinə nəzarət edir;
- işaxtaran və işsiz vətəndaşları qəbul edir və onlara məşğulluq xidməti orqanları tərəfindən həyata keçirilən aktiv məşğulluq tədbirləri haqqinda məlumat verir
- işaxtaran və işsiz vətəndaşların sosial müdafiəsinin gücləndirilməsi məqsədi ilə aktiv məşğulluq tədbirlərinin keçirilməsində iştirak edir;
- əhalinin məlumatlandırılması üçün məşğulluğa dair hazırlanmış izahatları, o cümlədən boş (vakant) iş yerləri haqqında məlumatları mütəmadi olaraq yeniləşdirməklə Məşğulluq Mərkəzinin reklam stendlərində yerləşdirir;
- Sosial müdafiəyə daha çox ehtiyacı olan vətəndaşların kvota üzrə mövcud boş (vakant) iş yerləri haqqında məlumatlara müvafiq olaraq münasib iş yerlərinə göndərilməsini və işə qəbul olunması haqqında məlumatın alınmasını təmin edir;
- işsiz statusunun və işsizlik müavinətinin təyin olunması ilə əlaqədar müvafiq sənədləri qəbul edir, təqdim olunmuş sənədlərin qanunauyğunluğuna və saxlanmasına məsuliyyət daşıyır;
- işsizlik müavinətinin təyin olunmasını təmin edir;
- işsizlik müavinəti alan vətəndaşların hər ay yenidən qeydiyyatının aparılmasını təmin edir;
- işaxtaran və işsiz vətəndaşlara müvafiq arayışların verilməsini təmin edir;
- işaxtaran və işsiz vətəndaşların sosial müdafiəsinə dair aylıq, rüblük və illik hesabatları hazırlayır;
- işsizlik müavinəti alan vətəndaşlar müvafiq qaydada yenidən qeydiyyatdan keçdikdən sonra onların siyahısını tərtib edərək baş mühasibə təqdim edir;
- işaxtaran və işsiz vətəndaşları qəbul edir və onlara sosial müdafiə sahəsində məşğulluq xidməti orqanlarının imkanları haqqında məlumatlar verir;
- məşğuluğun təmin edilməsi sahəsində məlumatı və hesabatı təqdim etməyən işəgötürənlərə qarşı müvafiq razılıq alındıqdan sonra Məşğulluq Mərkəzinin direktorunun əmrinə əsasən inzibati cərimənin tətbiqi ilə əlaqədar protokolu tərtib edir;
- məşğulluğun təmin edilməsi sahəsində məlumatı və hesabatı təqdim etməyən işəgötürənlərə qarşı görülmüş tədbirlər barədə hesabat hazırlayır;
- “Protokol və Qərarların qeydiyyatı kitabı”nın müvafiq qeydlərin aparılmasını təmin edir;
- vətəndaşların ərizə və müraciətlərinə baxır.
|
Vakant inzibati vəzifənin tutulması şərtləri |
-
Təhsilə dair tələblər: ali təhsil
-
İş stajına dair tələblər: 1 il ümumi iş stajı
-
Kompüter biliklərinə dair tələblər: MS WINDOWS, MS OFFICE, INTERNET və s. (yüksək səviyyədə)
-
Xarici dil biliklərinə dair tələblər: yoxdur
|
Müsahibədə iştirak etmək hüququ verən sertifikat |
BB3 |
Müsahibə elanının tarixi |
08.02.2018 09:00 |
Sənədlərin qəbulu üçün müəyyən edilmiş son müddət |
09.03.2018 18:00 |
Müsabiqənin müsahibə mərhələsində aşağıdakı şəxslər iştirak hüququna malikdirlər:
- Dövlət qulluğunun müvafiq vəzifəsi üzrə test imtahanından keçdiyini təsdiq edən dövlət qulluğu sertifikatı qüvvədə olan şəxslər;
- Dövlət orqanlarında(qurumlarında) siyahısı Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2023 - cü il 12 yanvar tarixli 7 nömrəli Qərarı ilə təsdiq edilən vəzifələrdə azı 10 il iş stajı olan şəxslər;
- Dövlət qulluğu vəzifəsinin tutulması üçün nəzərdə tutulan təhsil tələbi (istiqaməti) üzrə elmlər doktoru elmi dərəcəsi olan şəxslər;
Müsabiqənin müsahibə mərhələsində iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədlərin skan olunmuş variantı onlayn qeydiyyat zamanı müraciət formasına əlavə edilməlidir:
- ali təhsil haqqında sənədin surəti;
- əmək kitabçasının surəti;
- elmlər doktoru elmi dərəcəsi olan şəxslər elmlər doktoru elmi dərəcəsinin verilməsi barədə təsdiqedici sənədin surətini.
Qeydlər:
- Dövlət qulluğuna qəbul üçün test imtahanından keçdiyini təsdiq edən sertifikatı olan şəxs həmin sertifikatın qüvvədə olma müddətinin hər ili ərzində beş müsahibədə iştirak etmək üçün ödənişsiz müraciət edə bilər. Beşdən artıq müsahibədə iştirak ödənişlidir. Müsahibədə iştirak etmək üçün ödənişin məbləği Azərbaycan Respublikasının Tarif Şurası tərəfindən müəyyən edilir.
- "Dövlət qulluğu haqqında" Azərbaycan Respublikası Qanununun 29.5-ci maddəsinin ikinci hissəsinə əsasən barələrində intizam tənbehi tətbiq edilmiş dövlət qulluqçuları altı ay ərzində müsahibəyə buraxılmırlar.
- Elmlər doktoru elmi dərəcəsinin verilməsi barədə sənədin surəti notarial qaydada təsdiq edilməlidir.
- "Xarici dövlətlərin ali təhsilə aid kvalifikasiyalarının tanınması Qaydaları"na uyğun olaraq, bu Qaydalar keçmiş SSRİ-nin tərkibində olan dövlətlərin təhsil müəssisələri tərəfindən 1993-cü il yanvarın 1-dək verilmiş kvalifikasiyalara münasibətdə tətbiq edilmir. Müvafiq qaydalara əsasən namizəd vakant vəzifələrə müraciət etmək üçün peşə tanınması ilə bağlı şəhadətnaməyə malik olmalıdır.
- Vəzifənin tutulması şərtlərində tələb edilən xarici dil bilikləri aşağıdakı cədvələ əsasən müəyyən olunur:
Xarici dil bilik səviyyəsi | Açıqlama |
---|
A1 | - gündəlik həyatda yaranan ehtiyacları ödəmək üçün lazımi əsas ifadələri başa düşür və istifadə edir
- özünü və başqalarını təqdim etməyi bacarır, şəxsi məlumatları əldə etmək məqsədi ilə müəyyən suallar verə bilir və bu kimi sualları cavablandıra bilir
- yavaş və aydın formada danışan bir şəxslə ünsiyyət qura və ona kömək edə bilər
|
A2 | - gündəlik həyatla əlaqəli olan əsas cümlələri və tez-tez istifadə olunan ifadələri(şəxsi və ailə üzvləri ilə bağlı olan əsas məlumatları, alış-veriş, yaşayış yeri, iş və s) başa düşür
- ailə və gündəlik işlərlə bağlı informasiya mübadiləsini özündə əks etdirən sadə məsələlər ətrafında ünsiyyət qura bilir
- özü, ailə üzvləri və digər yaxınları haqqında sadə formada danışa bilir, gündəlik həyatın əsas aspektlərini təsvir edə bilir
|
B1 | - iş və məktəb mühitində, asudə vaxtlarında mütəmadi olaraq qarşılaşdığı müxtəlif mövzuların əsas məqamlarını başa düşür
- müvafiq dildən istifadə etdiyi ölkədə qaldığı müddətdə qarşılaşdığı müxtəlif vəziyyətlərin öhdəsindən gələ bilir
- şəxsi maraq dairəsi və oxşar mövzularla əlaqəli sadə mətnlər hazırlaya bilir
- müxtəlif sahələr üzrə təcrübəsini, xəyallarını, ümidlərini, ambisiyalarını və hadisələri təsvir edə bilir, gələcəyə dair fikir və planları haqqında qısa arayış verə bilir
|
B2 | - İxtisaslaşdığı sahə ilə bağlı texniki məsələləri də özündə əks etdirən konkret və mücərrəd mövzularla əlaqəli əsas mətnlərin məğzini başa düşür
- Əcnəbi ilə heç bir çətinlik çəkmədən səlis və sərbəst ünsiyyət qura bilir
- müxtəlif mövzular üzrə aydın və əhatəli mətnlər hazırlaya,aktual məsələlər, müxtəlif yanaşmaların üstünlükləri və mənfi cəhətləri haqqında fikir bildirə bilir
|
C1 | - müxtəlif mövzularda genişhəcimli və mürəkkəb mətnləri başa düşür
- lüğətdən istifadə etmədən öz fikirlərinisərbəst və birbaşa ifadə edə bilir
- sosial, akademik və peşəkar məqsədlər üçün müvafiq dildən çevik və effektiv istifadə edə bilir
- mürəkkəb mövzularla bağlı aydın, yaxşı strukturlaşdırılmış və əhatəli mətn hazırlaya bilir
|
C2 | - dinlədiyi və oxuduğu hər şeyi praktik olaraq asan şəkildə başa düşür
- müxtəlif yazılı və şifahi mənbələrdən əldə etdiyi məlumatları ümumiləşdirə bilir, müxtəlif arqument və hesabatları tutarlı təqdimat formasında hazırlaya bilir
- özünü sərbəst və tam şəkildə ifadə edə bilir, ünsiyyət zamanı sözləri müxtəlif məna çalarları üzrə fərqləndirə bilir
|
Əlaqə məlumatları:
Qeydiyyatla bağlı yaranan texniki problemlərlə əlaqədar:
Elektron imtahanlar və müsahibələrin təşkili departamenti: Tel.:(012) 310 53 16 (daxili 2508, 2506); e-mail: dqqeydiyyat@dim.gov.az;
Müsahibə elanları, o cümlədən vəzifə təlimatları və müsahibə proqramları ilə əlaqədar:
Hüquqi təminat, dövlət qulluğu məsələləri və dövlət strategiyaları ilə iş departamenti: Tel.: (012) 310 53 16 (daxili 1766); e-mail: dqqebul@dim.gov.az;
Müsabiqənin müsahibə mərhələsində iştirak etmək istəyən namizədlər 8 fevral 2018-ci il tarixindən 9 mart 2018-ci il saat 18:00-dək Mərkəzin internet portalında Dövlət qulluğu üzrə müraciət Formasını doldurmaqla qeydiyyatdan keçməlidirlər. Namizəd portala daxil etdiyi məlumatların və sənədlərin aktuallığını və tamlığını təsdiq etməlidir.
Müsahibədə iştirak üçün müraciət edən namizəd "Dövlət qulluğu haqqında" Azərbaycan Respublikası Qanununun 27-ci maddəsinin və qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vakant vəzifələrin tutulmasının ümumi şərtlərinin tələblərinə cavab verməlidir. Vakant vəzifə üzrə müəyyən edilmiş tələblərə cavab verməyən namizəd müsahibədə iştirak edə bilməz.
Müsabiqənin müsahibə mərhələsində iştirakı qeydə alınmayan namizədə bu barədə portal vasitəsilə elektron bildiriş göndərilir. Namizədin qeydə alınmamasına səbəb olan çatışmazlıqlar aradan qaldırıldıqdan sonra, namizəd müvafiq vəzifə üzrə müsahibədə iştirak etmək üçün qeydə alınır. çatışmazlıqlar 3 (üç) iş günü müddətində aradan qaldırılmadıqda, namizəd müsahibədə iştirak etmək üçün qeydə alınmır.
Namizəd müəyyən edilmiş şərtlərə cavab vermədikdə, habelə onun tərəfindən təqdim edilmiş məlumat və sənədlərdə bilərəkdən yanlış məlumatlar verilməsi aşkar edildiyi halda, namizədin müsahibədə əldə etdiyi nəticələr etibarsız hesab edilir.
Namizədlər müsahibələrin keçirilmə vaxtı və yeri haqqında məlumatları sənəd qəbulu başa çatdıqdan sonra Mərkəzin www.dim.gov.az internet portalında və müvafiq dövlət orqanının saytında yerləşdiriləcək müsahibələrin keçirilməsi qrafikindən əldə edə bilərlər.
Müsahibənin keçirilməsində məqsəd namizədin bilik səviyyəsini, peşə hazırlığını, ümumi dünyagörüşünü və vakant vəzifə üçün zəruri olan keyfiyyətlərini yoxlamaqla onun vəzifəyə uyğunluğunu müəyyən etməkdir. Müsahibədə hər bir meyar üzrə namizədə minimum 2, maksimum 5 bal verilir. Müsahibənin yekun nəticələri üzrə namizəd maksimum 20 bal toplaya bilər. Keçid balı 16-dır. Müsahibənin nəticəsi barədə məlumat Mərkəzin internet portalında və müvafiq dövlət orqanının saytında yerləşdirilir.
Müsahibə proqramları və qulluq funksiyalarına dair ətraflı məlumat almaq üçün Mərkəzin www.dim.gov.az internet portalına müraciət edilə bilər.