Əlaqə məlumatları |
|
Dövlət orqanı |
Hesablama Palatası |
Struktur bölmə |
Dövlət investisiyalarının auditi şöbəsi, Sosial təyinatlı investisiyaların auditi sektoru |
Vakant inzibati vəzifənin adı və vakansiya sayı |
məsləhətçi (1 yer) |
Vakant inzibati vəzifənin təsnifatı |
4 |
Aylıq vəzifə maaşı |
1240 |
Qulluq funksiyaları |
-
Dövlət büdcəsinin icrası
barədə illik hesabata və müvafiq qanun layihəsinə, eləcə də növbəti ilin
dövlət büdcəsi haqqında qanun layihəsinə sosial
təyinatlı investisiyalar istiqaməti üzrə rəyin verilməsi üçün səlahiyyətləri və verilən
tapşırıqlar çərçivəsində Palataya daxil olan hesabat və məlumatları təhlil
etmək, nəticə və tövsiyələrin layihələrinin hazırlanmasında iştirak
etmək;
-
Dövlət büdcəsinin icrasının
təhlili ilə bağlı müvafiq icra hakimiyyəti orqanına Palata tərəfindən dövri
məlumatların verilməsi üçün şöbə və sektor
üzrə üçün səlahiyyətləri və verilən tapşırıqlar çərçivəsində
müvafiq hesabat və məlumatları təhlil etmək, həmin məlumatların aidiyyəti
tərkib hissəsi və materiallarının hazırlanmasını təmin etmək;
-
Şöbə üzrə sosial təyinatlı
investisiyalara dair həyata keçirilən kənar dövlət maliyyə nəzarəti
tədbirləri üzrə “Hesablama Palatası haqqında” Azərbaycan Respublikasının
Qanunu və Palatanın nəzarət tədbirlərinin planlaşdırılması, təşkili,
keçirilməsi və nəticələrinin rəsmiləşdirilməsini tənzimləyən metodiki
sənədləri ilə nəzərdə tutulan aidiyyəti fəaliyyət və prosedurların həyata
keçirmək;
-
Kənar dövlət maliyyə
nəzarəti obyektlərindən dövlət investisiyalarına dair daxil olan hesabat
və məlumatların təhlilini aparmaq, şöbə üzrə sosial təyinatlı
investisiyalara dair kənar dövlət maliyyə nəzarəti tədbirlərinin təsdiq
edilmiş proqramlar və işçi planlarına uyğun olaraq həyata keçirmək və
nəticələrinin rəsmiləşdirilməsini təmin etmək;
-
Kənar dövlət maliyyə
nəzarəti obyektlərində sosial təyinatlı investisiyaları sahəsi ilə bağlı
aparılan kənar dövlət maliyyə nəzarəti tədbirlərində iştirak etmək;
-
Şöbəyə üzrə sosial təyinatlı
investisiyalara aid kənar dövlət maliyyə nəzarətinin məqsədləri
çərçivəsində təsdiq edilmiş proqramlar əsasında müəyyən məsələ və mövzular
üzrə təhlillərin aparılmasını təmin etmək;
-
Palatanın Kollegiya
qərarlarının, o cümlədən sosial təyinatlı investisiyalarla bağlı kənar
dövlət maliyyə nəzarət tədbirlərinin nəticələri barədə qəbul edilmiş
Kollegiya qərarlarının və təqdimatların icrasını təmin etmək, rəhbərlik
tərəfindən verilmiş əmrlərin, sərəncamların və göstərişləri icra
etmək, həvalə edilmiş digər vəzifələrin yerinə yetirmək;
-
Aidiyyəti dövlət orqanları,
publik hüquqi şəxslər, büdcə təşkilatları və dövlət büdcəsindən maliyyə
yardımı alan təşkilatlar tərəfindən təqdim olunmuş dövri və illik maliyyə
hesabatlarının təhlilinin həyata keçirilməsini təmin etmək;
-
Şöbə üzrə illik hesabatların
sosial təyinatlı investisiyaların auditinə dair bölməsinin layihəsinin hazırlamaq
və sektor müdirinə təqdim etmək;
-
Qanunvericilik, icra və
məhkəmə hakimiyyəti orqanlarının qəbul etdikləri normativ hüquqi aktların
və qərarların səlahiyyətləri hüdudunda şöbənin və sektorun fəaliyyəti üzrə
həyata keçirilməsini təmin etmək, onlara riayət etmək;
-
Hesablama Palatasında
müəyyən edilmiş qulluq reqlamentinə və etik davranış qaydalarına riayət
etmək;
-
Sosial təyinatlı
investisiyaları xərcləri üzrə dövlət büdcəsinin və digər dövlət vəsaitinin
müəyyən olunmuş müddətdə məqsədli, səmərəli və təyinatı üzrə istifadəsinin
auditində iştirak etmək;
-
Vətəndaşların, müəssisə,
idarə və təşkilatların müraciətlərinə vaxtında baxılması və səlahiyyətləri
hüdudunda onların qərəzsiz həll olunmasını təmin etmək;
-
Fəaliyyət istiqamətləri üzrə
Palatanın inkişaf konsepsiyası və strateji inkişaf planlarının
hazırlanmasında iştirak etmək və səlahiyyətləri daxilində icrasını təmin
etmək;
-
Palatanın fəaliyyətinin
təkmilləşdirilməsi ilə bağlı qanunvericilik aktlarında və metodiki
sənədlərdə müvafiq dəyişikliklərin edilməsi və ya yeni normativ hüquqi
aktların və metodiki sənədlərin hazırlanması ilə bağlı təkliflərin
verilməsində və hazırlanmasında iştirak etmək;
- Normativ-hüquqi və digər
xarakterli aktların layihələrinin hazırlanması və onların təkmilləşdirilməsində
iştirak etmək;
- Əmək və icra intizamına,
etik davranış qaydalarına əməl etmək;
- Normativ-hüquqi aktların,
eləcə də Palatanın metodiki sənədlərinin və sərəncam mahiyyətli
sənədlərinin tələblərinə əməl etmək;
- Fəaliyyət
istiqamətlərinə uyğun olaraq şöbə müdiri və sektor müdiri tərəfindən verilmiş
digər vəzifələrin yerinə yetirmək.
|
Vakant inzibati vəzifənin tutulması şərtləri |
-
Təhsilə dair tələblər: iqtisadiyyat və idarəetmə ixtisasları qrupu, memarlıq, inşaat mühəndisliyi, mühəndis sistemlərinin və qurğularının tikintisi mühəndisliyi, nəqliyyat tikintisi mühəndisliyi, meliorasiya və su təsərrüfatı tikintisi mühəndisliyi, tikinti materialları və məmulatlarının texnologiyası mühəndisliyi , şəhərsalma ixtisasları üzrə ali təhsil
-
İş stajına dair tələblər: 1 il struktur bölmənin və ya vəzifənin fəaliyyət istiqamətləri üzrə iş stajı
-
Kompüter biliklərinə dair tələblər: MS Windows, MS Office, İnternetdən istifadə - orta səviyyədə
-
Xarici dil biliklərinə dair tələblər: İngilis dili-B1; Rus dili-B1;
|
Müsahibədə iştirak etmək hüququ verən sertifikat |
BA2 |
Müsahibə elanının tarixi |
13.01.2023 09:00 |
Sənədlərin qəbulu üçün müəyyən edilmiş son müddət |
13.02.2023 18:00 |
Müsabiqənin müsahibə mərhələsində aşağıdakı şəxslər iştirak hüququna malikdirlər:
- Dövlət qulluğunun müvafiq vəzifəsi üzrə test imtahanından keçdiyini təsdiq edən dövlət qulluğu sertifikatı qüvvədə olan şəxslər;
- Dövlət orqanlarında(qurumlarında) siyahısı Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2023 - cü il 12 yanvar tarixli 7 nömrəli Qərarı ilə təsdiq edilən vəzifələrdə azı 10 il iş stajı olan şəxslər;
- Dövlət qulluğu vəzifəsinin tutulması üçün nəzərdə tutulan təhsil tələbi (istiqaməti) üzrə elmlər doktoru elmi dərəcəsi olan şəxslər;
Müsabiqənin müsahibə mərhələsində iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədlərin skan olunmuş variantı onlayn qeydiyyat zamanı müraciət formasına əlavə edilməlidir:
- ali təhsil haqqında sənədin surəti;
- əmək kitabçasının surəti;
- elmlər doktoru elmi dərəcəsi olan şəxslər elmlər doktoru elmi dərəcəsinin verilməsi barədə təsdiqedici sənədin surətini.
Qeydlər:
- Dövlət qulluğuna qəbul üçün test imtahanından keçdiyini təsdiq edən sertifikatı olan şəxs həmin sertifikatın qüvvədə olma müddətinin hər ili ərzində beş müsahibədə iştirak etmək üçün ödənişsiz müraciət edə bilər. Beşdən artıq müsahibədə iştirak ödənişlidir. Müsahibədə iştirak etmək üçün ödənişin məbləği Azərbaycan Respublikasının Tarif Şurası tərəfindən müəyyən edilir.
- "Dövlət qulluğu haqqında" Azərbaycan Respublikası Qanununun 29.5-ci maddəsinin ikinci hissəsinə əsasən barələrində intizam tənbehi tətbiq edilmiş dövlət qulluqçuları altı ay ərzində müsahibəyə buraxılmırlar.
- Elmlər doktoru elmi dərəcəsinin verilməsi barədə sənədin surəti notarial qaydada təsdiq edilməlidir.
- 1992-ci ildən sonrakı dövrlərdə xarici dövlətlərin təhsil müəssisələri tərəfindən verilmiş ali təhsil haqqında sənədlər "Xarici dövlətlərin ali təhsil sahəsində ixtisaslarının tanınması və ekvivalentliyinin müəyyən edilməsi (nostrifikasiyası) Qaydaları"na uyğun olaraq Azərbaycan Respublikasının Elm və Təhsil Nazirliyi tərəfindən müvafiq şəhadətnamə ilə təsdiq edilməlidir.
- Vəzifənin tutulması şərtlərində tələb edilən xarici dil bilikləri aşağıdakı cədvələ əsasən müəyyən olunur:
Xarici dil bilik səviyyəsi | Açıqlama |
---|
A1 | - gündəlik həyatda yaranan ehtiyacları ödəmək üçün lazımi əsas ifadələri başa düşür və istifadə edir
- özünü və başqalarını təqdim etməyi bacarır, şəxsi məlumatları əldə etmək məqsədi ilə müəyyən suallar verə bilir və bu kimi sualları cavablandıra bilir
- yavaş və aydın formada danışan bir şəxslə ünsiyyət qura və ona kömək edə bilər
|
A2 | - gündəlik həyatla əlaqəli olan əsas cümlələri və tez-tez istifadə olunan ifadələri(şəxsi və ailə üzvləri ilə bağlı olan əsas məlumatları, alış-veriş, yaşayış yeri, iş və s) başa düşür
- ailə və gündəlik işlərlə bağlı informasiya mübadiləsini özündə əks etdirən sadə məsələlər ətrafında ünsiyyət qura bilir
- özü, ailə üzvləri və digər yaxınları haqqında sadə formada danışa bilir, gündəlik həyatın əsas aspektlərini təsvir edə bilir
|
B1 | - iş və məktəb mühitində, asudə vaxtlarında mütəmadi olaraq qarşılaşdığı müxtəlif mövzuların əsas məqamlarını başa düşür
- müvafiq dildən istifadə etdiyi ölkədə qaldığı müddətdə qarşılaşdığı müxtəlif vəziyyətlərin öhdəsindən gələ bilir
- şəxsi maraq dairəsi və oxşar mövzularla əlaqəli sadə mətnlər hazırlaya bilir
- müxtəlif sahələr üzrə təcrübəsini, xəyallarını, ümidlərini, ambisiyalarını və hadisələri təsvir edə bilir, gələcəyə dair fikir və planları haqqında qısa arayış verə bilir
|
B2 | - İxtisaslaşdığı sahə ilə bağlı texniki məsələləri də özündə əks etdirən konkret və mücərrəd mövzularla əlaqəli əsas mətnlərin məğzini başa düşür
- Əcnəbi ilə heç bir çətinlik çəkmədən səlis və sərbəst ünsiyyət qura bilir
- müxtəlif mövzular üzrə aydın və əhatəli mətnlər hazırlaya,aktual məsələlər, müxtəlif yanaşmaların üstünlükləri və mənfi cəhətləri haqqında fikir bildirə bilir
|
C1 | - müxtəlif mövzularda genişhəcimli və mürəkkəb mətnləri başa düşür
- lüğətdən istifadə etmədən öz fikirlərinisərbəst və birbaşa ifadə edə bilir
- sosial, akademik və peşəkar məqsədlər üçün müvafiq dildən çevik və effektiv istifadə edə bilir
- mürəkkəb mövzularla bağlı aydın, yaxşı strukturlaşdırılmış və əhatəli mətn hazırlaya bilir
|
C2 | - dinlədiyi və oxuduğu hər şeyi praktik olaraq asan şəkildə başa düşür
- müxtəlif yazılı və şifahi mənbələrdən əldə etdiyi məlumatları ümumiləşdirə bilir, müxtəlif arqument və hesabatları tutarlı təqdimat formasında hazırlaya bilir
- özünü sərbəst və tam şəkildə ifadə edə bilir, ünsiyyət zamanı sözləri müxtəlif məna çalarları üzrə fərqləndirə bilir
|
Əlaqə məlumatları:
Qeydiyyatla bağlı yaranan texniki problemlərlə əlaqədar:
Elektron imtahanlar və müsahibələrin təşkili departamenti: Tel.:(012) 310 53 16 (daxili 2504,2503); e-mail: dqqeydiyyat@dim.gov.az;
Müsahibə elanları, o cümlədən vəzifə təlimatları və müsahibə proqramları ilə əlaqədar:
Hüquqi təminat, insan resursları və dövlət qulluğu departamenti: Tel.: (012) 310 53 16 (daxili 1766); e-mail: dqqebul@dim.gov.az;
Müsabiqənin müsahibə mərhələsində iştirak etmək istəyən namizədlər 13 yanvar 2023-cü il tarixindən 13 fevral 2023-cü il saat 18:00-dək Mərkəzin internet portalında Dövlət qulluğu üzrə müraciət Formasını doldurmaqla qeydiyyatdan keçməlidirlər. Namizəd portala daxil etdiyi məlumatların və sənədlərin aktuallığını və tamlığını təsdiq etməlidir.
Müsahibədə iştirak üçün müraciət edən namizəd "Dövlət qulluğu haqqında" Azərbaycan Respublikası Qanununun 27-ci maddəsinin və qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vakant vəzifələrin tutulmasının ümumi şərtlərinin tələblərinə cavab verməlidir. Vakant vəzifə üzrə müəyyən edilmiş tələblərə cavab verməyən namizəd müsahibədə iştirak edə bilməz.
Müsabiqənin müsahibə mərhələsində iştirakı qeydə alınmayan namizədə bu barədə portal vasitəsilə elektron bildiriş göndərilir. Namizədin qeydə alınmamasına səbəb olan çatışmazlıqlar aradan qaldırıldıqdan sonra, namizəd müvafiq vəzifə üzrə müsahibədə iştirak etmək üçün qeydə alınır. çatışmazlıqlar 3 (üç) iş günü müddətində aradan qaldırılmadıqda, namizəd müsahibədə iştirak etmək üçün qeydə alınmır.
Namizəd müəyyən edilmiş şərtlərə cavab vermədikdə, habelə onun tərəfindən təqdim edilmiş məlumat və sənədlərdə bilərəkdən yanlış məlumatlar verilməsi aşkar edildiyi halda, namizədin müsahibədə əldə etdiyi nəticələr etibarsız hesab edilir.
Namizədlər müsahibələrin keçirilmə vaxtı və yeri haqqında məlumatları sənəd qəbulu başa çatdıqdan sonra Mərkəzin www.dim.gov.az internet portalında və müvafiq dövlət orqanının saytında yerləşdiriləcək müsahibələrin keçirilməsi qrafikindən əldə edə bilərlər.
Müsahibənin keçirilməsində məqsəd namizədin bilik səviyyəsini, peşə hazırlığını, ümumi dünyagörüşünü və vakant vəzifə üçün zəruri olan keyfiyyətlərini yoxlamaqla onun vəzifəyə uyğunluğunu müəyyən etməkdir. Müsahibədə hər bir meyar üzrə namizədə minimum 2, maksimum 5 bal verilir. Müsahibənin yekun nəticələri üzrə namizəd maksimum 20 bal toplaya bilər. Keçid balı 16-dır. Müsahibənin nəticəsi barədə məlumat Mərkəzin internet portalında və müvafiq dövlət orqanının saytında yerləşdirilir.
Müsahibə proqramları və qulluq funksiyalarına dair ətraflı məlumat almaq üçün Mərkəzin www.dim.gov.az internet portalına müraciət edilə bilər.