Əlaqə məlumatları |
|
Dövlət orqanı |
Qida Təhlükəsizliyi Agentliyi |
Struktur bölmə |
Aparat, Qida təhlükəsizliyi şöbəsi, Risklərin və böhran vəziyyətlərinin idarə edilməsi sektoru |
Vakant inzibati vəzifənin adı və vakansiya sayı |
şöbə müdirinin müavini - sektor müdiri (1 yer) |
Vakant inzibati vəzifənin təsnifatı |
4 |
Aylıq vəzifə maaşı |
1240 |
Qulluq funksiyaları |
- Agentliyin fəaliyyətini tənzimləyən və ya fəaliyyəti
ilə əlaqədar olan normativ hüquqi aktların, təşkilati-sərəncamverici və digər
qeyri-normativ hüquqi aktların layihələrinin hazırlanmasında iştirak etmək, digər
dövlət orqanları tərəfindən hazırlanmış qanunvericilik aktlarının layihələrinə dair şöbə müdirinə rəy və təkliflər vermək;
- qida təhlükəsizliyi
sahəsində vahid dövlət siyasətinin hazırlanmasında iştirak etmək;
- qida təhlükəsizliyi
sahəsində mövcud vəziyyəti təhlil etmək, dövlət tənzimləməsi və nəzarəti
sisteminin təkmilləşdirilməsi barədə şöbə müdirinə təqdim ediləcək təkliflərin hazırlanmasında iştirak etmək;
- qida təhlükəsizliyi sahəsinin inkişafı üzrə prioritetlərin müəyyən edilməsi, dövlət proqramları və inkişaf konsepsiyalarının hazırlanması və həyata keçirilməsində iştirak etmək;
- fəaliyyət istiqamətlərinə uyğun olaraq xarici dövlətlərin qabaqcıl təcrübəsini öyrənmək və aidiyyəti üzrə şöbə müdirinə təkliflər vermək;
- Şöbə üzrə Agentliyin Kollegiyasında müzakirə olunmalı məsələlər ilə bağlı təkliflərini şöbə müdirinə təqdim etmək;
- Şöbə müdirinin göstərişinə və iş planına uyğun olaraq kollegiyanın müzakirəsinə təqdim ediləcək məsələlərin hazırlanmasını təşkil etmək;
- Dövlət Proqramlarında, Strateji Yol Xəritələrində,
Strateji Planlarda və Fəaliyyət Planlarında şöbənin fəaliyyət istiqamətləri üzrə
qeyd olunmuş tədbirlərin həyata keçirilməsini təmin etmək;
- Kodeks Alimentarius Komissiyasında və digər beynəlxalq
təşkilatlarda fəaliyyət istiqamələri ilə bağlı keçirilən tədbirlərdə iştirak
etmək;
- bioloji aktiv qida
məhsullarının istehsalına, idxalına, ixracına,
satışına və dövriyyəsinə nəzarətin təkmilləşdirilməsinə dair şöbə müdirinə
təkliflər vermək;
- Agentliyin fəaliyyət
istiqamətləri üzrə aparılan araşdırmalar, monitorinqlər, yoxlamalar,
ekspertizalar və onların nəticələri ilə bağlı görülən işlərə dair məlumatları təhlil
etmək, və müvafiq tədbirlərin görülməsi ilə bağlı şöbə müdirinə təkliflər vermək;
- qida təhlükəsizliyi
sahəsində risklərin idarə edilməsini həyata keçirtmək, ölkə ərazisi üzrə qida
təhlükəsizliyini izləmək, mövcud vəziyyəti təhlil etmək, mövcud və potensial
riskləri müəyyənləşdirmək və risk profilləri hazırlanması ilə bağlı işlərə rəhbərlik etmək;
- qida təhlükəsizliyi sahəsində aparılmış təhlillər və
elmi risk qiymətləndirilməsi nəticələri əsasında ayrı-ayrı qida və yem məhsulları üzrə
risklərin idarəedilməsi planlarının hazırlanmasını təmin etmək və təsdiq edilməsi üçün şöbə müdirinə təqdim etmək;
- ayrı-ayrı qida və yem məhsulları üzrə risklərin idarəedilməsi
planlarının
icrasına nəzarət edilməsini təmin etmək və monitorinqin nəticələrini təhlil etmək;
- risk təhlili çərçivəsində
mövcud və yarana biləcək təhlükələr və risklər barədə qida və yem məhsulları sahəsində
fəaliyyət göstərən subyektlər, istehlakçılar, elmi cəmiyyətlər, dövlət orqanları,
beynəlxalq və qeyri hökümət təşkilatları, habelə digər maraqlı tərəflər arasında
məlumat mübadiləsinin həyata keçirilməsini təmin etmək;
- yoxlamaların risk əsaslı
planlaşdırılmasıvə təşkili məqsədilə məlumatlar toplanması, sistemləşdirilməsi, risk
qrupları üzrə sahibkarlıq subyektlərində yoxlama dövriliyinin müəyyən edilməsi
ilə bağlı təkliflərin hazırlanmasına rəhbərlik etmək;
- aidiyyəti dövlət
orqanları ilə birlikdə rasional fizioloji normaların hazırlanmasını təmin etmək;
- qida və yem məhsullarının istehlakçılarının hüquqları ilə
bağlı dövlət siyasətinin müəyyən edilməsində iştirak etmək, istehlakçı
hüquqlarının pozulması ilə bağlı Agentliyə daxil olan müraciətlərin təhlil edilməsi və şöbə müdirinə təkliflərin verilməsini təmin etmək;
- qida təhlükəsizliyi baxımından yaranmış fövqəladə
vəziyyətin aradan qaldırılması ilə bağlı aidiyyəti dövlət orqanları ilə birlikdə
görülməli təxirəsalınmaz tədbirlərə rəhbərlik etmək;
- qida mənşəli xəstəliklərlə bağlı məlumat bazasının yaradılmasını təmin etmək və onu idarə etmək;
- əhali arasında baş vermiş qida zəhərlənmələri
hallarının təhlil edilməsini təmin emtək və şöbə müdirinə təkliflər vermək;
- qida və yem məhsullarının ilkin istehsalı,
istehsalı, emalı, dövriyyəsi, utilizasiyası və məhv edilməsi üçün nəzərdə tutulan tikinti obyektlərinin
tikintisi və yenidən qurulmasına dair layihələrə rəy verilməsini təmin etmək;
- qida və yem məhsullarının ixracı zamanı aşkarlanmış uyğunsuzluqlara dair idxalçı ölkələrdən daxil olan bildirişlərdə (notifikasiya sənədlərində) göstərilmiş məlumatları təhlil etmək, qanuna uyğun tədbirlər görmək və bununla bağlı arayışları hazırlayaraq şöbə müdirinə təqdim etmək;
- qida və yem məhsulların ixracı zamanı aşkarlanmış uyğunsuzluqlara dair bildirişlərdə (notifikasiya sənədlərində) göstərilmiş faktların araşdırılması, zəruri tədbirlər görülməsi və görülmüş işlərə dair arayışların hazırlanaraq şöbə müdirinə təqdim edilməsini təmin etmək;
- Genetik
modifikasiya olunmuş orqanizmlərə və yem məhsullarının dövriyyəsinə
nəzarətin təkmilləşdirilməsinə dair şöbə müdirinə təkliflər vermək;
- Qida təhlükəsizliyi
sahəsində böhran vəziyyətlərinin idarə edilməsi ilə bağlı təkliflərin
hazırlanmasına rəhbərlik etmək;
- Qida
və yem məhsullarında təhlükə amillərinin müəyyən edilməsi, qiymətləndirilməsi
və onlara nəzarət olunması sisteminin (HACCP) iri, orta və kiçik, mikro qida
subyektlərində tətbiqinə dair şöbə müdirinə təkliflər vermək;
- Qida
məhsullarının zənginləşdirilməsi (fortifikasiya) ilə
bağlı mövcud vəziyyətin təhlil edilməsini təmin etmək və şöbə müdirinə təkliflər
vermək;
- qida təhlükəsizliyi sahəsində dövlət siyasətinin istiqamət və prinsiplərinin müəyyən edilməsi ilə bağlı şöbə müdirinə təkliflər vermək;
- şöbə müdirinin tapşırığı ilə hesabatlar, arayışlar və məlumatlar hazırlamaq;
- rəhbərlik
tərəfindən şöbəyə tapşırılmış vəzifələri yerinə yetirmək;
- Şöbənin
icraatında olan işlərlə bağlı aidiyyəti qurumlara müraciətlərin hazırlanması sənədlərin toplanması və göndərilməsi ilə bağlı işlərə rəhbərlik etmək;
- Şöbəyə daxil olan ərizə, şikayət və təkliflərə baxılmasını təmin etmək və müəyyən edilmiş qaydada tədbirlər görmək;
- tabeliyində olan əməkdaşlar arasında iş bölgüsü aparmaq,
onların fəaliyyətini əlaqələndirmək, əmək və icra intizamına riayət etmələrinə nəzarət
etmək;
- Şöbəyə həvalə
olunmuş vəzifələrin icrasını təmin etmək məqsədilə tərtib edilmiş iş planlarını
və digər bu kimi sənədləri imzalamaq, habelə iş planında nəzərdə tutulmuş tədbirlərin
vaxtında və keyfiyyətlə həyata keçirilməsinə nəzarət etmək;
- Şöbənin əməkdaşları
barəsində həvəsləndirmə və intizam tənbehi tədbirləri görülməsi üçün şöbə müdirinə təqdimatlar vermək;
- Sektorun əməkdaşları qarşısında qoyulan
tapşırıqların dövlət qulluçularının xidməti fəaliyyətinin qiymətləndirilməsi
dövrü ərzində hansı səviyyədə yerinə yetirilməsini, meyarlar üzrə fəaliyyətini
və əmək intizamına əməl edilmə vəziyyətini vaxtında, obyektiv və qərəzsiz
qiymətləndirmək;
- Şöbənin vəzifələrini
yerinə yetirmək üçün səlahiyyətləri daxilində Agentliyin digər strukturlarından
məlumat və sənədləri almaq;
- Şöbədə kargüzarlıq
işlərinin aparılmasını və məxfilik rejimini təmin etmək;
- Şöbə müdiri olmadıqda onun səlahiyyətlərini müəyyən edilmiş qaydada həyata keçirmək;
- fəaliyyət istiqamətlərinə uyğun olaraq qanunvericiliklə nəzərdə
tutulmuş digər vəzifələri yerinə yetirmək.
|
Vakant inzibati vəzifənin tutulması şərtləri |
-
Təhsilə dair tələblər: hüquqşünaslıq, zootexniklik, əczaçılıq, kimya müəllimliyi, biologiya müəllimliyi, kimya və biologiya müəllimliyi , kimya, biologiya, kimya mühəndisliyi, qida məhsulları mühəndisliyi, istehlak mallarının ekspertizası və marketinqi , torpaqşünaslıq və aqrokimya , aqronomluq, baytarlıq, balıqçılıq və balıqçılıq təsərrüfatı işi, bitki mühafizəsi, müalicə işi, tibbi profilaktika, tibbi biologiya, metrologiya, standartlaşdırma və sertifikasiya mühəndisliyi , su bioehtiyatları və akvabitkilər, bağçılıq və tərəvəzçilik, şərabçılıq ixtisasları üzrə ali təhsil
-
İş stajına dair tələblər: dövlət qulluğunda 5 il struktur bölmənin və ya vəzifənin fəaliyyət istiqamətləri üzrə iş stajı və yaxud 7 il struktur bölmənin və ya vəzifənin fəaliyyət istiqamətləri üzrə iş stajı
-
Kompüter biliklərinə dair tələblər: MS Windows, MS Offıce, Internetdən istifadə yüksək səviyyədə
-
Xarici dil biliklərinə dair tələblər: Rus dili-B1; İngilis dili-B1;
|
Müsahibədə iştirak etmək hüququ verən sertifikat |
AB2 |
Müsahibə elanının tarixi |
06.05.2024 09:00 |
Sənədlərin qəbulu üçün müəyyən edilmiş son müddət |
04.06.2024 18:00 |
Müsabiqənin müsahibə mərhələsində aşağıdakı şəxslər iştirak hüququna malikdirlər:
- Dövlət qulluğunun müvafiq vəzifəsi üzrə test imtahanından keçdiyini təsdiq edən dövlət qulluğu sertifikatı qüvvədə olan şəxslər;
- Dövlət orqanlarında(qurumlarında) siyahısı Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2023 - cü il 12 yanvar tarixli 7 nömrəli Qərarı ilə təsdiq edilən vəzifələrdə azı 10 il iş stajı olan şəxslər;
- Dövlət qulluğu vəzifəsinin tutulması üçün nəzərdə tutulan təhsil tələbi (istiqaməti) üzrə elmlər doktoru elmi dərəcəsi olan şəxslər;
Müsabiqənin müsahibə mərhələsində iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədlərin skan olunmuş variantı onlayn qeydiyyat zamanı müraciət formasına əlavə edilməlidir:
- ali təhsil haqqında sənədin surəti;
- əmək kitabçasının surəti;
- elmlər doktoru elmi dərəcəsi olan şəxslər elmlər doktoru elmi dərəcəsinin verilməsi barədə təsdiqedici sənədin surətini.
Qeydlər:
- Dövlət qulluğuna qəbul üçün test imtahanından keçdiyini təsdiq edən sertifikatı olan şəxs həmin sertifikatın qüvvədə olma müddətinin hər ili ərzində beş müsahibədə iştirak etmək üçün ödənişsiz müraciət edə bilər. Beşdən artıq müsahibədə iştirak ödənişlidir. Müsahibədə iştirak etmək üçün ödənişin məbləği Azərbaycan Respublikasının Tarif Şurası tərəfindən müəyyən edilir.
- "Dövlət qulluğu haqqında" Azərbaycan Respublikası Qanununun 29.5-ci maddəsinin ikinci hissəsinə əsasən barələrində intizam tənbehi tətbiq edilmiş dövlət qulluqçuları altı ay ərzində müsahibəyə buraxılmırlar.
- Elmlər doktoru elmi dərəcəsinin verilməsi barədə sənədin surəti notarial qaydada təsdiq edilməlidir.
- "Xarici dövlətlərin ali təhsilə aid kvalifikasiyalarının tanınması Qaydaları"na uyğun olaraq, bu Qaydalar keçmiş SSRİ-nin tərkibində olan dövlətlərin təhsil müəssisələri tərəfindən 1993-cü il yanvarın 1-dək verilmiş kvalifikasiyalara münasibətdə tətbiq edilmir. Müvafiq qaydalara əsasən namizəd vakant vəzifələrə müraciət etmək üçün peşə tanınması ilə bağlı şəhadətnaməyə malik olmalıdır.
- Vəzifənin tutulması şərtlərində tələb edilən xarici dil bilikləri aşağıdakı cədvələ əsasən müəyyən olunur:
Xarici dil bilik səviyyəsi | Açıqlama |
---|
A1 | - gündəlik həyatda yaranan ehtiyacları ödəmək üçün lazımi əsas ifadələri başa düşür və istifadə edir
- özünü və başqalarını təqdim etməyi bacarır, şəxsi məlumatları əldə etmək məqsədi ilə müəyyən suallar verə bilir və bu kimi sualları cavablandıra bilir
- yavaş və aydın formada danışan bir şəxslə ünsiyyət qura və ona kömək edə bilər
|
A2 | - gündəlik həyatla əlaqəli olan əsas cümlələri və tez-tez istifadə olunan ifadələri(şəxsi və ailə üzvləri ilə bağlı olan əsas məlumatları, alış-veriş, yaşayış yeri, iş və s) başa düşür
- ailə və gündəlik işlərlə bağlı informasiya mübadiləsini özündə əks etdirən sadə məsələlər ətrafında ünsiyyət qura bilir
- özü, ailə üzvləri və digər yaxınları haqqında sadə formada danışa bilir, gündəlik həyatın əsas aspektlərini təsvir edə bilir
|
B1 | - iş və məktəb mühitində, asudə vaxtlarında mütəmadi olaraq qarşılaşdığı müxtəlif mövzuların əsas məqamlarını başa düşür
- müvafiq dildən istifadə etdiyi ölkədə qaldığı müddətdə qarşılaşdığı müxtəlif vəziyyətlərin öhdəsindən gələ bilir
- şəxsi maraq dairəsi və oxşar mövzularla əlaqəli sadə mətnlər hazırlaya bilir
- müxtəlif sahələr üzrə təcrübəsini, xəyallarını, ümidlərini, ambisiyalarını və hadisələri təsvir edə bilir, gələcəyə dair fikir və planları haqqında qısa arayış verə bilir
|
B2 | - İxtisaslaşdığı sahə ilə bağlı texniki məsələləri də özündə əks etdirən konkret və mücərrəd mövzularla əlaqəli əsas mətnlərin məğzini başa düşür
- Əcnəbi ilə heç bir çətinlik çəkmədən səlis və sərbəst ünsiyyət qura bilir
- müxtəlif mövzular üzrə aydın və əhatəli mətnlər hazırlaya,aktual məsələlər, müxtəlif yanaşmaların üstünlükləri və mənfi cəhətləri haqqında fikir bildirə bilir
|
C1 | - müxtəlif mövzularda genişhəcimli və mürəkkəb mətnləri başa düşür
- lüğətdən istifadə etmədən öz fikirlərinisərbəst və birbaşa ifadə edə bilir
- sosial, akademik və peşəkar məqsədlər üçün müvafiq dildən çevik və effektiv istifadə edə bilir
- mürəkkəb mövzularla bağlı aydın, yaxşı strukturlaşdırılmış və əhatəli mətn hazırlaya bilir
|
C2 | - dinlədiyi və oxuduğu hər şeyi praktik olaraq asan şəkildə başa düşür
- müxtəlif yazılı və şifahi mənbələrdən əldə etdiyi məlumatları ümumiləşdirə bilir, müxtəlif arqument və hesabatları tutarlı təqdimat formasında hazırlaya bilir
- özünü sərbəst və tam şəkildə ifadə edə bilir, ünsiyyət zamanı sözləri müxtəlif məna çalarları üzrə fərqləndirə bilir
|
Əlaqə məlumatları:
Qeydiyyatla bağlı yaranan texniki problemlərlə əlaqədar:
Elektron imtahanlar və müsahibələrin təşkili departamenti: Tel.:(012) 310 53 16 (daxili 2504,2503); e-mail: dqqeydiyyat@dim.gov.az;
Müsahibə elanları, o cümlədən vəzifə təlimatları və müsahibə proqramları ilə əlaqədar:
Hüquqi təminat, insan resursları və dövlət qulluğu departamenti: Tel.: (012) 310 53 16 (daxili 1766); e-mail: dqqebul@dim.gov.az;
Müsabiqənin müsahibə mərhələsində iştirak etmək istəyən namizədlər 6 may 2024-cü il tarixindən 4 iyun 2024-cü il saat 18:00-dək Mərkəzin internet portalında Dövlət qulluğu üzrə müraciət Formasını doldurmaqla qeydiyyatdan keçməlidirlər. Namizəd portala daxil etdiyi məlumatların və sənədlərin aktuallığını və tamlığını təsdiq etməlidir.
Müsahibədə iştirak üçün müraciət edən namizəd "Dövlət qulluğu haqqında" Azərbaycan Respublikası Qanununun 27-ci maddəsinin və qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vakant vəzifələrin tutulmasının ümumi şərtlərinin tələblərinə cavab verməlidir. Vakant vəzifə üzrə müəyyən edilmiş tələblərə cavab verməyən namizəd müsahibədə iştirak edə bilməz.
Müsabiqənin müsahibə mərhələsində iştirakı qeydə alınmayan namizədə bu barədə portal vasitəsilə elektron bildiriş göndərilir. Namizədin qeydə alınmamasına səbəb olan çatışmazlıqlar aradan qaldırıldıqdan sonra, namizəd müvafiq vəzifə üzrə müsahibədə iştirak etmək üçün qeydə alınır. çatışmazlıqlar 3 (üç) iş günü müddətində aradan qaldırılmadıqda, namizəd müsahibədə iştirak etmək üçün qeydə alınmır.
Namizəd müəyyən edilmiş şərtlərə cavab vermədikdə, habelə onun tərəfindən təqdim edilmiş məlumat və sənədlərdə bilərəkdən yanlış məlumatlar verilməsi aşkar edildiyi halda, namizədin müsahibədə əldə etdiyi nəticələr etibarsız hesab edilir.
Namizədlər müsahibələrin keçirilmə vaxtı və yeri haqqında məlumatları sənəd qəbulu başa çatdıqdan sonra Mərkəzin www.dim.gov.az internet portalında və müvafiq dövlət orqanının saytında yerləşdiriləcək müsahibələrin keçirilməsi qrafikindən əldə edə bilərlər.
Müsahibənin keçirilməsində məqsəd namizədin bilik səviyyəsini, peşə hazırlığını, ümumi dünyagörüşünü və vakant vəzifə üçün zəruri olan keyfiyyətlərini yoxlamaqla onun vəzifəyə uyğunluğunu müəyyən etməkdir. Müsahibədə hər bir meyar üzrə namizədə minimum 2, maksimum 5 bal verilir. Müsahibənin yekun nəticələri üzrə namizəd maksimum 20 bal toplaya bilər. Keçid balı 16-dır. Müsahibənin nəticəsi barədə məlumat Mərkəzin internet portalında və müvafiq dövlət orqanının saytında yerləşdirilir.
Müsahibə proqramları və qulluq funksiyalarına dair ətraflı məlumat almaq üçün Mərkəzin www.dim.gov.az internet portalına müraciət edilə bilər.