Əlaqə məlumatları |
|
Dövlət orqanı |
Diasporla İş üzrə Dövlət Komitəsi |
Struktur bölmə |
Diasporla İş üzrə Dövlət Komitəsinin Aparatı, Maliyyə və təminat şöbəsi |
Vakant inzibati vəzifənin adı və vakansiya sayı |
dövlət orqanı aparatında şöbə müdiri (1 yer) |
Vakant inzibati vəzifənin təsnifatı |
4 |
Aylıq vəzifə maaşı |
1470 |
Qulluq funksiyaları |
- Şöbənin bütün fəaliyyətinə rəhbərlik edilməsi və şöbənin səlahiyyətlərinə aid edilmiş məsələlərin həll olunmasının təmin edilməsi;
- Komitənin maliyyə-təsərrüfat fəaliyyətinin həyata keçirilməsi işlərinin , Komitənin aparatının və Komitə tərəfindən həyata keçirilən layihələr üzrə tədbirlərin , həmçinin tabeliyində olan qurumların maliyyələşdirilməsinin təşkil edilməsi və aparılması;
- Komitənin və onun tabeliyindəki qurumların büdcə layihələrinin hazırlanmasının, büdcə vəsaitlərinin xərclərinin ,eləcə də büdcədənkənar vəsaitlərin gəlir və xərclərinin hesablanmasının təmin edilməsi;
- Komitənin mərkəzi aparatının və tabeliyində olan qurumların strukturunun və ştat cədvəlinin hazirlanmasının və Maliyyə Nazirliyi ilə razılaşdırılmasının təmin edilməsi;
- Komitənin mühasibat uçotunun təşkili və aparılmasının , maliyyə və mühasibat hesabatlarının hazırlanması və müvafiq orqanlara təqdim edilməsinin təmin edilməsi;
- Hesabat ilinin sonuna yaxın malsatanlarla debitor və kreditor borclara dair üzləşdirmə aktlarının tərtib edilməsi, əmlakın alınmasına dair bank sənədlərinə (ödəniş tapşırığı) nəzarət;
- Rəhbərliyə büdcənin proqnozlaşdırılması və tərtibi üzrə təkliflərin hazırlanması və məlumatların verilməsi;
- Rəhbərliyə
həyata keçirilmiş xəzinə əməliyyatları haqqında mütəmadi məlumatların
verilməsi;
- Şöbənin fəaliyyət istiqaməti üzrə dövri hesabatların hazırlanmasının təşkil edilməsi;
- Şöbənin fəaliyyəti barədə Komitə sədrinə hesabatların verilməsi;
- Şöbənin sektorları və əməkdaşları arasında iş bölgüsünün aparılması , onların fəaliyyətinin əlaqələndirilməsi , əmək , icra və xidmət intizamına riayət etmələrinə nəzarət edilməsi;
- Şöbənin əməkdaşlarına icrası məcbur olan göstəriş və tapşırıqların verilməsi;
- Şöbənin fəaliyyət istiqamətlərinə aid olan əmr, sərəncam və digər hüquqi xarakterli sənədlərinhazırlanmasının təmin edilməsi və Komitə daxilində hazırlanan bu qəbildən olan sənədlərə viza qoyulması;
- Şöbənin vəzifələrini yerinə yetirmək üçün səlahiyyətləri daxilində Komitənin digər struktur bölmələrindən zəruri məlumat və sənədlərin alınmasının təmin edilməsi;
- Şöbədə kargüzarlıq işlərinin aparılmasının təmin edilməsi;
- Şöbənin işinin təşkil edilməsi, şöbənin səlahiyyətlərinə aid edilmiş məsələlər üzrə rəhbərliyə təkliflərin hazırlaması;
- Şöbənin iş planının və fəaliyyəti ilə bağlı hesabatların dövrlər üzrə hazırlaması;
- Qanunvericiliklə müəyyən edilmiş qaydada inventarizasiyanın aparılmasının təmin edilməsi;
- Komitənin balansında olan əmlakın mövcud vəziyyətinə nəzarət edilməsinin və müəyyən olunmuş qaydada silinməsinin təşkil edilməsi;
- Dövlət Satınalmaların həyata keçirilməsinin təmin edilməsi;
- Şöbənin əməkdaşları tərəfindən fəaliyyət prosesində qanunvericiliyə uyğun olaraq xidməti məlumatların , dövlət və kommersiya sirrinin qorunmasının təmin edilməsi;
- Komitənin inzibati binalarının yanğından mühafizəsi və həmin binalarda sanitar-gigiyenik normalara riayət olunması ilə bağlı tədbirlərin görülməsi;
- Şöbənin əməkdaşlarının fəaliyyətinin səmərəliləşdirilməsi üçün təlimlərin təşkil edilməsi və həyata keçirilməsi;
- Şöbənin əməkdaşları barədə həvəsləndirmə və ya intizam tədbirlərinin tətbiq edilməsi üçün Komitə sədrinə təqdimatların verilməsi;
- Komitənin inzibati binasının elektrik enerjisi, içməli su , dayanıqlı telefon rabitəsi və internet ilə fasiləsiz təchiz edilməsinə nəzarətin həyata keçirilməsi, xidməti avtomobillərin istismara yararlı vəziyyətdə saxlanılmasının təmin edilməsi;
- Komitənin digər struktur bölmələri ilə şöbənin qarşılıqlı fəaliyyətinin təmin edilməsi;
- Dövlət büdcəsində təsdiq olunmuş göstəricilərə uyğun olaraq xərclərin bölüşdürülməsi, xərc smetalarının müvafiq qaydada tərtib edilməsinin təmin edilməsi və icra edilməsi;
- Komitənin texniki təminatının və digər təsərrüfat xidmətlərinin təşkil edilməsi;
- Komitənin mərkəzi aparatı üçün lazım olan maddi-texniki tələbatın təmin edilməsi və təsərrüfat işlərinin həyata keçirilməsinə nəzarət edilməsi;
- Elektron sənəd dövriyyəsinə aid olan hesabatların elektron formada göndərilməsinin təmin edilməsi;
- Xəzinə və bank əməliyyatlarının təşkil edilməsi;
- Şöbənin əməkdaşlarının xidməti fəaliyyətinin qiymətləndirilməsinin təşkil edilməsi;
- Şöbəyə daxil olan müraciətlərin araşdırılması və cavablandırılmasının təmin edilməsi;
- Vəzifəsi üzrə Komitənin sədri tərəfindən verilən tapşırıqların yerinə yetirilməsi;
- Şöbənin fəaliyyət istiqamətlərinə müvafiq Komitənin Kollegiyasında müzakirə edilməsi zəruri olan məsələlərin hazırlanmasının təmin edilməsi;
- Şöbənin fəaliyyət istiqamətləri üzrə qanunvericilik aktlarının, təşkilati-sərəncamverici sənədlərin layihələrinin hazırlanması və ya hazırlanmasında iştirak edilməsi, digər dövlət orqanları tərəfindən hazırlanmış qanunvericilik aktlarının layihələrinə dair rəyin verilməsi;
- Şöbənin fəaliyyət istiqamətlərinə uyğun olaraq qanunvericiliklə nəzərdə tutulmuş digər hüquqlarınhəyata keçirilməsi;
|
Vakant inzibati vəzifənin tutulması şərtləri |
-
Təhsil tələbləri: mühasibat ucotu və audit, maliyyə və kredit ixtisasları üzrə ali təhsil
-
Staj tələbi: 5 il dövlət qulluğu stajı və yaxud 7 il ümumi iş stajı
-
kompüter tələbləri: MS Windows, MS Office, Internet və s.(orta-yüksək səviyyədə)
-
Xarici dil bilikləri: Rus dili-B1;
|
Müsahibə elanının tarixi |
13.01.2020 09:00 |
Sənədlərin qəbulu üçün müəyyən edilmiş son müddət |
03.02.2020 18:00 |