Əlaqə məlumatları |
|
Dövlət orqanı |
Diasporla İş üzrə Dövlət Komitəsi |
Struktur bölmə |
Diasporla İş üzrə Dövlət Komitəsinin Aparatı, Maliyyə və təminat şöbəsi, Maliyyə-mühasibat sektoru |
Vakant inzibati vəzifənin adı və vakansiya sayı |
şöbə müdirinin müavini - sektor müdiri (1 yer) |
Vakant inzibati vəzifənin təsnifatı |
4 |
Aylıq vəzifə maaşı |
1270 |
Qulluq funksiyaları |
- Komitənin maliyyə-mühasibat fəaliyyətinin həyata keçirilməsi , Komitənin mərkəzi aparatının , Komitə tərəfindən həyata keçirilən layihələr üzrə tədbirlərin və tabeliyində olan qurumların maliyyələşdirilməsinin təşkil edilməsi və aparılması;
- Komitənin və onun tabeliyindəki qurumların büdcə layihələrinin hazırlanması , büdcə vəsaitlərinin xərclərinin , həmçinin büdcədənkənar vəsaitlərin gəlir və xərclərinin hesablanmasının təmin edilməsi;
- Dövlət büdcəsində təsdiq olunmuş göstəricilərə uyğun olaraq xərc smetalarının müvafiq qaydada tərtib edilməsi və icra edilməsi;
- Təsdiq olunmuş xərclər smetalarına uyğun olaraq Komitənin aparatının , Komitə tərəfindən həyata keçirilən layihələr üzrə tədbirlərin və tabeliyində olan qurumların maliyyələşdirilməsi məqsədi ilə büdcə vəsaitinin açılması üçün Dövlət Xəzinədarlığı Agentliyinə sifarişlərin hazırlanması;
- Komitənin mühasibat uçotunun təşkili və aparılması, maliyyə-mühasibat hesabatlarının hazırlanması və müvafiq orqanlara təqdim edilməsi;
- Komitə üzrə xəzinə və bank əməliyyatlarının aparılması üçün lazım olan sənədlərin hazırlanması , təşkili və icrasının təmin olunması;
- Həyata keçirilmiş xəzinə və bank əməliyyatları haqqında mütəmadi məlumatların hazırlanması;
- Debitor və kreditor borclara dair üzləşdirmə aktlarının tərtib edilməsi;
- Komitənin mərkəzi aparatının strukturu və ştat cədvəlinin hazırlanması və Maliyyə Nazirliyi ilə razılaşdırılmasının təmin edilməsi;
- Əmək haqqının qanunvericiliyə müvafiq olaraq hesablanması və ödənilməsinin təmin edilməsi;
- Mühasibat məlumatlarının, ilkin uçot sənədlərinin, mühasibat uçotu reyestrlərinin və digər uçot sənədlərinin məzmununun məxfiliyinin qorunması;
- Qanunvericiliklə məyyən edilmiş qaydada Komitənin aktivlərinin və öhdəliklərinin inventarizasiyasının aparılmasının təmin edilməsi;
- Əsas vəsaitlərin inventarlaşdırılmasının aparılmasının təşkil edilməsi;
- Mühasibat uçotu əməliyyatlarına hesablar üzrə mühasibat yazılışlarının verilməsi və Baş kitabın aparılması;
- Statistika, vergi, maliyyə və s. hesabatların düzgün hazırlanması və vaxtında aidiyyəti orqanlara təqdim edilməsi;
- Əsas vəsaitlər, azqiymətli və tez köhnələn
əşyaların uçotunun vaxtında aparılması və hərəkətinə nəzarət edilməsi;
- Komitənin maliyyə , mühasibat və təsərrüfat fəaliyyətləri üzrə aylıq, rüblük və illik hesabatlarının hazırlanması;
- Komitənin balansında olan əmlakın mövcud vəziyyətinin uçotuna nəzarət edilməsi və müəyyən olunmuş qaydada silinməsinin təşkil edilməsi;
- Elektron sənəd dövriyyəsinə aid olan hesabatların elektron formada hazırlanıb göndərilməsinin təmin edilməsi;
- Komitədə mal və materialların (işlərin və xidmətlərin), əsas vəsaitlərin, inventarların və avadanlıqların satın alınmasının təşkil edilməsi və aidiyyatı təşkilatlarla müqavilələrin bağlanmasının təmin edilməsi;
- Komitənin maliyyə-mühasibat fəaliyyətinə aid olan əmr, sərəncam və digər hüquqi xarakterli sənədlərin layihəsinin hazırlanması;
- Komitənin Kollegiyasında müzakirə olunacaq məsələlərlə bağlı zəruri məlumatların hazırlanması;
- Daxil olan məktub, ərizə, təklif və şikayətlərin araşdırılması və cavablandırılması;
- Vəzifəsi üzrə şöbə müdiri tərəfindən verilən tapşırıqların yerinə yetirilməsi.
|
Vakant inzibati vəzifənin tutulması şərtləri |
-
Təhsil tələbləri: iqtisadiyyat və idarəetmə ixtisaslar qrupu üzrə ali təhsil
-
Staj tələbi: 5 il dövlət qulluğu stajı və yaxud 7 il ümumi iş stajı
-
kompüter tələbləri: MS Windows, MS Office, Internet və s.(yüksək səviyyədə)
-
Xarici dil bilikləri: Rus dili-B2;
|
Müsahibə elanının tarixi |
02.06.2020 09:00 |
Sənədlərin qəbulu üçün müəyyən edilmiş son müddət |
02.07.2020 23:00 |