Diasporla İş üzrə Dövlət Komitəsi
Diasporla İş üzrə Dövlət Komitəsinin Aparatı, İnsan resursları, hüquq və sənədlərlə iş şöbəsi, Hüquq və sənədlərlə iş sektoru, şöbə müdirinin müavini - sektor müdiri


Əlaqə məlumatları
Dövlət orqanı Diasporla İş üzrə Dövlət Komitəsi
Struktur bölmə Diasporla İş üzrə Dövlət Komitəsinin Aparatı, İnsan resursları, hüquq və sənədlərlə iş şöbəsi, Hüquq və sənədlərlə iş sektoru
Vakant inzibati vəzifənin adı və vakansiya sayı şöbə müdirinin müavini - sektor müdiri (1 yer)
Vakant inzibati vəzifənin təsnifatı 4
Aylıq vəzifə maaşı 1270
Qulluq funksiyaları
  • Sektorun fəaliyyətinə rəhbərlik etmək; 
  • Tabeliyində olan əməkdaşların fəaliyyətini əlaqələndirmək, əmək, icra və xidmət intizamına riayət etmələrinə nəzarət etmək;
  • Komitənin fəaliyyətini tənzimləyən normativ hüquqi aktları, daxili qaydaları, təlimatları və digər normativ sənədləri hazırlamaq və ya Komitənin struktur bölmələri ilə birlikdə onların hazırlanmasında iştirak etmək, təhlil etmək, onların təkmilləşdirilməsinə dair təkliflər vermək;
  • Komitənin və tabeliyindəöki qurumların iştirak etdiyi məhkəmə baxışlarında Komitəni və tabeliyindəki qurumları iddiaçı və cavabdeh qismində təmsil etmək, hüquq və qanuni mənafelərini müdafiə etmək, bununla bağlı prosessual sənədləri hazırlamaq;
  • Komitənin Aparatının struktur bölmələri tərəfindən hazırlanmış sənəd layihələrinin (məktub, arayış, sorğu, hüquqi akt və s.) hüquqi ekspertizasını həyata keçirmək və onların qanunvericiliyə uyğunluğunu yoxlamaq;
  • Komitənin aparatında və tabeliyindəki qurumlarda  sənədlərlə  işin  təşkili  və  normativ-hüquqi təminat  işinin  aparılması  üzərində  metodiki  rəhbərliyi  həyata  keçirmək,  səlahiyyəti  daxilində  bununla  bağlı  araşdırmalar  aparmaq,  müvafiq  təklif  və  təqdimatlar  hazırlamaq;
  • Şöbəyə daxil olmuş sənədlərin qanunvericiliyə uyğun olaraq icra olunmasını təmin etmək;
  • Sektor tərəfindən hazırlanan və  xaric olan sənəd  layihələrini vizalamaq;
  • Komitədə arxiv işinin təşkilini təmin etmək;
  • Şöbədə kargüzarlıq işlərinin aparılmasını və məxfilik rejimini təşkil etmək;
  • Komitənin rəhbər vəzifəli şəxsləri tərəfindən vətəndaşların qəbulunun qanunvericiliyə uygun həyata keçirilməsini təşkil etmək;
  • Komitə aparatının struktur bölmələri tərəfindən vətəndaşların təklif, ərizə və şikayətlərinə qanunla müəyyən edilmiş qaydada və müddətlərdə baxılmasına nəzarət etmək;
  • Sektorun fəaliyyət istiqamətləri üzrə vətəndaşlardan daxil olmuş təklif, ərizə və şikayətlərin cavablandırılmasını təmin etmək;
  • Komitənin və şöbənin fəaliyyəti ilə bağlı müvafiq hesabatların hazırlanmasını təşkil etmək;
  • Rəhbərlik tərəfindən verilən digər tapşırıqları icra etmək
Vakant inzibati vəzifənin tutulması şərtləri
  • Təhsil tələbləri: hüquqşünaslıq ixtisası üzrə ali təhsil
  • Staj tələbi: 5 il dövlət qulluğu stajı və yaxud 7 il ümumi iş stajı
  • kompüter tələbləri: MS Windows, MS Office, Internet və s.(orta-yüksək səviyyədə)
  • Xarici dil bilikləri: Rus dili-B1; İngilis dili-B1;
Müsahibə elanının tarixi 15.03.2021 09:00
Sənədlərin qəbulu üçün müəyyən edilmiş son müddət 13.04.2021 18:00