Diasporla İş üzrə Dövlət Komitəsi
Diasporla İş üzrə Dövlət Komitəsinin Aparatı, İnsan resursları, hüquq və sənədlərlə iş şöbəsi, İnsan resursları sektoru, baş məsləhətçi


Əlaqə məlumatları
Dövlət orqanı Diasporla İş üzrə Dövlət Komitəsi
Struktur bölmə Diasporla İş üzrə Dövlət Komitəsinin Aparatı, İnsan resursları, hüquq və sənədlərlə iş şöbəsi, İnsan resursları sektoru
Vakant inzibati vəzifənin adı və vakansiya sayı baş məsləhətçi (1 yer)
Vakant inzibati vəzifənin təsnifatı 5
Aylıq vəzifə maaşı 895
Qulluq funksiyaları
  • Komitədə dövlət qulluqçularının xidməti  fəaliyyətinin qiymətləndirilməsinə dair müvafiq işləri həyata keçirmək;
  • Komitə üzrə ümumi və struktur bölmələr üzrə xidməti fəaliyyətin qiymətləndirilməsinin nəticələri barədə hesabatı tərtib etmək;
  • Komitənin dövlət qulluqçularının və işçilərinin şəxsi işlərini tərtib etmək, insan resurslarının idarə edilməsi sahələrində sənədləşmə işinin həyata keçirmək, bununla bağlı digər zəruri tədbirlər görmək; 
  • Qüvvədə olan qanunvericiliyə müvafiq olaraq məzuniyyət cədvəllərini tərtib etmək və əməkdaşlara məzuniyyətin verilməsi ilə bağlı müvafiq işlər görmək, onların qeydiyyatını və elektron qaydada uçotunu aparmaq;
  • İnsan resursları ilə bağlı müqavilələri hazırlamaq, müqavilələrə əlavə və dəyişikliklər etmək;
  • Əməkdaşlara xidməti fəaliyyətləri ilə bağlı arayışların hazırlanmasını həyata keçirmək;
  • Əməkdaşlara xidməti vəsiqələrinin verilməsini həyata keçirmək;
  • Əmək kitabçalarını açmaq, əmək kitabçalarının içərisində müvafiq qeydlər aparmaq, onların qeydiyyatını aparmaq və saxlanmasını həyata keçirmək; 
  • Sektora kadr məsələləri ilə bağlı daxil olan məktubları aidiyyatı üzrə icra etmək;
  • Struktur bölmələrindən ezamiyyə ilə bağlı hesabatların alınmasını, qeydiyyatının aparılmasını və saxlanmasını həyata keçirmək;
  • Əmr layihələri hazırlamaq;
  • Tabel hazırlamaq;
  • İmzalanmış əmrlərin qeydiyyata alınmasını, saxlanılmasını və göndərilmə siyahısı üzrə çatdırılmasını həyata keçirmək; 
  • Əmrlərin elektron bazasını yaratmaq və davamlı şəkildə yeniləmək;
  • Aylıq, rüblük əmək statistikası ilə bağlı hesabatları təqdim etmək;
  • Komitə əməkdaşları ilə bağlı məlumat bazasını hazırlamaq və yeniləmək;
  • Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqları yerinə yetirmək;
Vakant inzibati vəzifənin tutulması şərtləri
  • Təhsil tələbləri: ali təhsil
  • Staj tələbi: 3 il ümumi iş stajı
  • kompüter tələbləri: MS Windows, MS Office, Internet və s.(orta-yüksək səviyyədə)
  • Xarici dil bilikləri: yoxdur
Müsahibə elanının tarixi 17.06.2021 09:00
Sənədlərin qəbulu üçün müəyyən edilmiş son müddət 01.07.2021 18:00