Əlaqə məlumatları |
|
Dövlət orqanı |
Diasporla İş üzrə Dövlət Komitəsi |
Struktur bölmə |
Diasporla İş üzrə Dövlət Komitəsinin Aparatı, 2-ci Ərazi şöbəsi (Avropa ölkələri) |
Vakant inzibati vəzifənin adı və vakansiya sayı |
dövlət orqanı aparatında şöbə müdiri (1 yer) |
Vakant inzibati vəzifənin təsnifatı |
4 |
Aylıq vəzifə maaşı |
1470 |
Qulluq funksiyaları |
- Şöbənin fəaliyyətinə rəhbərlik etmək
- Şöbənin
Əsasnaməsindən irəli gələn hüquq və vəzifələri həyta keçirmək, şöbənin
səlahiyyətlərinə aid edilmiş məsələlərin həll olunmasını təmin etmək
- Şöbənin
işini təşkil etmək, şöbənin səlahiyyətlərinə aid edilmiş məsələlər üzrə
rəhbərliyə təkliflər hazırlamaq
- Tabeliyində
olan sektorlar və əməkdaşlar arasında iş bölgüsü aparmaq, onların fəaliyyətini
əlaqələndirmək, əmək, icra və xidmət intizamına riayət etmələrinə nəzarət etmək
- Şöbənin
fəaliyyət istiqamətlərinə aid olan sənədlərə viza vermək
- Şöbənin
işçilərinə icrası məcbur olan göstəriş və tapşırıqlar vermək
- Şöbənin
işçiləri barədə həvəsləndirmə və intizam-tənbeh tədbirləri haqqında rəhbərliyə
təqdimatlar vermək
- Şöbənin
vəzifələrini yerinə yetirmək üçün səlahiyyətləri daxilində Komitənin digər
struktur bölmələrindən zəruri məlumat və sənədlər almaq
- Şöbənin
fəaliyyətinə dair sənədləşdirmə işinin təşkili və arxivləşdirilməsinə nəzarət
etmək
- Şöbədə
kargüzarlıq işlərinin aparılmasını təmin etmək
- Şöbənin
fəaliyyəti haqqında Komitə rəhəbərliyinə mütəmadi olaraq hesabat və məlumat
vermək
- Komitənin
keçirdiyi tədbirlərdə şöbəni təmsil etmək
- Şöbənin
kurasiyasında olan xarici ölkələrdəki Azərbaycan diaspor təşkilatları ilə əlaqələrin
saxlanmasını təmin etmək
- Şöbənin
kurasiyasında olan xarici ölkələrdəki Azərbaycan diaspor təşkilatlarının
keçirdiyi tədbirlərdə aidiyyatı üzrə iştirak etmək
- Şöbənin
kurasiyasında olan xarici ölkələrdəki Azərbaycan diaspor təşkilatları və
xaricdə yaşayan azərbaycanlılarla görüşlər keçirmək, fikir mübadilələri aparmaq
- Səlahiyyətləri
çərçivəsində Komitənin strateji planı, fəaliyyət planlarının hazırlanması,
yenidən işlənməsi və təkmilləşdirilməsində iştirak etmək
- Komitənin
qəbul edilmiş strateji planı və fəaliyyət planları ilə müəyyən edilmiş
tədbirlərin icrasının əlaqələndirilməsi və görülən işlər barədə məlumatların
hazırlanmasını təmin etmə
- Komitənin
fəaliyyətinə dair qabaqcıl təcrübənin öyrənilməsi, innovativ təkliflərin
hazırlanması və tədbirlər görülməsinində təmin etmək
- Şöbənin
fəaliyyət istiqamətləri üzrə normativ-hüquqi, metodik və digər sənədlərin
layihələrinin hazırlanmasında iştirak etmək və sektor üzrə müvafiq məsələlərə
rəhbərlik etmək
- Xidməti
vəzifəsi ilə əlaqədar vətəndaşlardan, dövlət orqanlarından, idarə və
təşkilatlardan daxil olan müraciət və sorğulara qanunvericiliklə müəyyən
olunmuş qaydada və müddətdə baxılmasını təmin etmək
- Xidməti
vəzifələrin icrası ilə bağlı Komitə rəhbərliyinin tapşırıqlarının yerinə
yetirmək
- Komitənin
kollegiyasında iştirak etmək
|
Vakant inzibati vəzifənin tutulması şərtləri |
-
Təhsil tələbləri: ali təhsil
-
Staj tələbi: 5 il dövlət qulluğu stajı və yaxud 7 il ümumi iş stajı
-
kompüter tələbləri: MS Windows, MS Office, Internet (yüksək səviyyədə)
-
Xarici dil bilikləri: Rus dili-B2; İngilis dili-C2;
|
Müsahibə elanının tarixi |
16.11.2021 09:00 |
Sənədlərin qəbulu üçün müəyyən edilmiş son müddət |
06.12.2021 18:00 |