Əlaqə məlumatları |
|
Dövlət orqanı |
Diasporla İş üzrə Dövlət Komitəsi |
Struktur bölmə |
Diasporla İş üzrə Dövlət Komitəsinin Aparatı, Dövlət qulluğu, hüquqi təminat və sənədlərlə iş şöbəsi |
Vakant inzibati vəzifənin adı və vakansiya sayı |
dövlət orqanı aparatında şöbə müdiri (1 yer) |
Vakant inzibati vəzifənin təsnifatı |
4 |
Aylıq vəzifə maaşı |
1470 |
Qulluq funksiyaları |
- Şöbənin
fəaliyyətini təşkil etmək və ona rəhbərlik etmək;
- Tabeliyində
olan sektorlar və əməkdaşlar arasında iş bögüsü aparmaq, onların fəaliyyətini
əlaqələndirmək, əmək, icra və xidmət intizamına riayət etmələrinə nəzarət
etmək;
- Komitənin
daxilində kadrların idarə edilməsi siyasətinin həyata keçirilməsinə nəzarət
etmək;
- Kadr
kargüzarlığının aparılmasına nəzarət etmək;
- Dövlət
qulluqçuları reyestrinin və dövlət qulluğu ilə əlaqədar yaradılan digər məlumat
bazalarının aparılması üçün zəruri tədbirlər görmək və reyestrə daxil edilmiş
məlumatlarda baş vermiş dəyişikliklər barədə reyestr aparan dövlət orqanına hər
ay məlumatların verilməsinə nəzarət etmək;
- Komitə aparatında dövlət
qulluqçularının xidməti fəaliyyətinin qiymətləndirilməsinə nəzarət etmək;
- Komitə əməkdaşlarının daxili
nizam-intizam qaydalarına riayət etmələrinə nəzarət etmək;
- Komitənin müvafiq strukturları ilə
birlikdə dövlət qulluğu vəzifələri üzrə vəzifə təlimatlarının hazırlanmasına
nəzarət etmək;
- Komitə əməkdaşlarının
qanunvericiliyə müvafiq olaraq bütün növ məzuniyyətlərdən istifadəsinə nəzarət
etmək;
- Komitə aparatında işə qəbul
edilmiş yeni əməkdaşların kollektivə
təqdim edilməsi və işə uyğunlaşması istiqamətində tədbirlər görmək, adaptasiyasını
təmin etmək;
- Komitə əməkdaşlarının fəaliyyətinin təkmilləşdirilməsi
məqsədilə onların təlim ehtiyaclarını müəyyən etmək, təlimlərə
cəlb olunmasını təşkil etmək və
nəzarət etmək;
- Komitə əməkdaşlarına xidməti
vəsiqələrin verilməsinə nəzarət etmək;
- Komitə aparatının və tabeliyində
olan qurumların struktur və ştat cədvəllərində edilən dəyişikliklərin həyata
keçirilməsinə nəzarət etmək;
- Komitənin Apellyasiya Şurasına
dövlət qulluğu ilə bağlı edilən müraciətlərə baxılmasına nəzarət etmək;
- Şöbənin işçiləri barəsində
həvəsləndirmə və intizam-tənbeh tədbirləri haqqında rəhbərliyə
təqdimatlar vermək;
- Komitə aparatının struktur
bölmələrində normativ hüquqi təminat işinin aparılmasına metodiki və əməli
rəhbərliyi həyata keçirmək;
- Komitənin fəaliyyətini tənzimləyən
normativ hüquqi aktların, təşkilati sərəncamverici sənədlərin layihələrinin
hazırlanmasına nəzarət etmək;
- Normativ hüquqi aktların
hazırlanması ilə bağlı Komitədə yaradılmış komissiyalarda, işçi qruplarında
şöbəni təmsil etmək və onların işində iştirak etmək;
- Komitənin fəaliyyətini tənzimləyən
normativ hüquqi aktları, daxili qaydaları, təlimatları və digər normativ
sənədləri təhlil etmək, onların təkmilləşdirilməsinə dair təkliflər hazırlamaq;
- Komitənin iştirak etdiyi məhkəmə
baxışlarında Komitənin iddiaçı və cavabdeh qismində təmsil edilməsi, hüquq və
qanuni mənafelərinin müdafiə edilməsi və bununla bağlı prosessual
sənədlərin hazırlanmasını təmin etmək;
- Komitə aparatının strukturları
tərəfindən hazırlanmış sənəd layihələrinin (məktub, arayış, sorğu, hüquqi akt
və s.) hüquqi ekspertizasını həyata keçirilməsini və onların
qanunvericiliyinə uyğunluğunu təmin etmək;
- Komitə aparatında sənəd
dövriyyəsinin operativ, optimal şəkildə həyata keçirilməsinə və icrasına cari
nəzarət etmək;
- Şöbəyə daxil olmuş sənədlərin
qanunvericiliyə uyğun olaraq icra olunmasını təmin etmək;
- Şöbə tərəfindən hazırlanan və xaric
olan sənəd layihələrini vizalamaq;
- Komitədə arxiv işinin təşkilinə
nəzarət etmək;
- Şöbədə kargüzarlıq işlərinin
aparılmasını və məxfilik rejiminə nəzarət etmək;
- Komitənin rəhbər vəzifəli şəxsləri
tərəfindən vətəndaşların qəbulunun qanunvericiliyə uygun həyata keçirilməsinə
nəzarət etmək;
- Komitə aparatının bölmələri
tərəfindən vətəndaşların təklif, ərizə və şikayətlərinə qanunla müəyyən edilmiş
qaydada və müddətlərdə baxılmasına və şöbənin fəaliyyət istiqamətləri üzrə
onların cavablandırılmasına nəzarət etmək;
- Komitənin fəaliyyəti ilə bağlı
müvafiq hesabatların hazırlanmasını təmin etmək;
- Şöbənin fəaliyyəti haqqında
Komitənin rəhbərliyinə mütəmadi olaraq hesabatlar vermək;
- Komitə sədri və onun tərəfindən
səlahiyyət verilmiş rəhbər şəxslərin tapşırıq və göstərişlərini yerinə
yetirmək;
|
Vakant inzibati vəzifənin tutulması şərtləri |
-
Təhsil tələbləri: dövlət və ictimai münasibətlər, davamlı inkişafın idarə edilməsi, dövlət və bələdiyyə idarəetməsi, menecment, regionşünaslıq (regionlar üzrə), politologiya, hüquqşünaslıq, beynəlxalq münasibətlər ixtisasları üzrə ali təhsil
-
Staj tələbi: 5 il dövlət qulluğu stajı və yaxud 7 il ümumi iş stajı
-
kompüter tələbləri: MS Windows, MS Office, İnternetdən istifadə (yüksək səviyyədə)
-
Xarici dil bilikləri: Rus dili-B1; İngilis dili-B1;
|
Müsahibə elanının tarixi |
18.03.2022 09:00 |
Sənədlərin qəbulu üçün müəyyən edilmiş son müddət |
06.04.2022 18:00 |