Əlaqə məlumatları |
|
Dövlət orqanı |
Diasporla İş üzrə Dövlət Komitəsi |
Struktur bölmə |
Diasporla İş üzrə Dövlət Komitəsinin Aparatı, Dövlət qulluğu, hüquqi təminat və sənədlərlə iş şöbəsi, Dövlət qulluğu sektoru |
Vakant inzibati vəzifənin adı və vakansiya sayı |
şöbə müdirinin müavini - sektor müdiri (1 yer) |
Vakant inzibati vəzifənin təsnifatı |
4 |
Aylıq vəzifə maaşı |
1270 |
Qulluq funksiyaları |
- Sektorun fəaliyyətini
təmin etmək
- Qanunvericiliyə uyğun olaraq dövlət qulluğunda rəhbər
vəzifələrin tutulması üçün ehtiyat kadrların formalaşdırılması üzrə işləri həyata keçirmək
- Dövlət qulluqçuları reyestrinə məlumatları daxil etmək,
reyestrə daxil edilmiş məlumatlarda baş vermiş dəyişikliklər haqqında reyestr
aparan dövlət orqanına hər ay məlumatların verilməsini həyata keçirmək
- İnzibati və yardımçı vəzifələrin, dövlət qulluğu hesab
edilməyən vəzifələrin tutulması ilə bağı məsələlərin həyata keçirilməsini təmin
etmək
- Komitənin müvafiq strukturları
ilə birlikdə dövlət qulluğu vəzifələri üzrə vəzifə təlimatlarının
hazırlanmasının həyata keçirmək
- Elektron hökumət portalı
üzərindən əmək müqaviləsi bildirişlərinin informasiya sisteminə daxil edilməsi,
dəyişikliklərin edilməsi, xitamla bağlı məlumatları daxil etmək
- Əmr layihələrini hazırlamaq
- Komitənin Apellyasiya
Şurasına daxil olan şikayətlərlə bağlı yarımillik və illik hesabatların hazırlanmasında iştirak
etmək
- Komitənin kadr və dövlət
qulluğu ilə bağlı fəaliyyətini tənzimləyən normativ hüquqi aktların, təşkilati
sərəncamverici sənədlərin layihələrinin hazırlanmasını həyata keçirmək və hazırlanmasında
iştirak etmək, viza vermək
- Komitə əməkdaşlarının
daxili nizam-intizam qaydalarına əməl etməsini təmin etmək
- Komitədə dövlət
qulluqçularının xidməti fəaliyyətinin qiymətləndirilməsi işinin təşkilini
həyata keçirmək
- Komitə əməkdaşlarının
qanunvericiliyə müvafiq olaraq bütün növ məzuniyyətlərdən istifadəsini təmin
etmək
- Komitə Aparatında dövlət
qulluğuna qəbul edilmiş yeni əməkdaşların adaptasiyasını təmin etmək
- Komitə əməkdaşlarının
təlim ehtiyaclarını müəyyən etmək və təlimlərə cəlb olunmasını təmin etmək
- Komitə əməkdaşlarına xidməti vəsiqələrin verilməsini
təmin etmək
- Komitə aparatının
struktur və ştat cədvəllərində edilən dəyişikliklərin həyata keçirilməsini
təmin etmək
- Tabeli hazırlamaq,
tərtib etmək
- Sektora digər
orqanlardan, təşkilatlardan və vətəndaşlardan daxil olan məktubların vaxtında
cavablandırılmasını təmin etmək
- Sektorun fəaliyyətinə
dair müvafiq hesabatların hazırlanmasını təmin etmək
- Rəhbərlik tərəfindən
verilən digər tapşırıqları yerinə yetirmək
|
Vakant inzibati vəzifənin tutulması şərtləri |
-
Təhsil tələbləri: ali təhsil
-
Staj tələbi: dövlət qulluğunda 5 il struktur bölmənin və ya vəzifənin fəaliyyət istiqamətləri üzrə iş stajı və yaxud 7 il struktur bölmənin və ya vəzifənin fəaliyyət istiqamətləri üzrə iş stajı
-
kompüter tələbləri: MS Windows, MS Office, Internetdən istifadə(orta səviyyədə)
-
Xarici dil bilikləri: Rus dili-B1; İngilis dili-B1;
|
Müsahibə elanının tarixi |
09.02.2023 09:00 |
Sənədlərin qəbulu üçün müəyyən edilmiş son müddət |
23.02.2023 18:00 |