Diasporla İş üzrə Dövlət Komitəsi
Diasporla İş üzrə Dövlət Komitəsinin Aparatı, Dövlət qulluğu, hüquqi təminat və sənədlərlə iş şöbəsi, Dövlət qulluğu sektoru, şöbə müdirinin müavini - sektor müdiri


Əlaqə məlumatları
Dövlət orqanı Diasporla İş üzrə Dövlət Komitəsi
Struktur bölmə Diasporla İş üzrə Dövlət Komitəsinin Aparatı, Dövlət qulluğu, hüquqi təminat və sənədlərlə iş şöbəsi, Dövlət qulluğu sektoru
Vakant inzibati vəzifənin adı və vakansiya sayı şöbə müdirinin müavini - sektor müdiri (1 yer)
Vakant inzibati vəzifənin təsnifatı 4
Aylıq vəzifə maaşı 1270
Qulluq funksiyaları
  • Sektorun fəaliyyətini təmin etmək
  • Qanunvericiliyə uyğun olaraq dövlət qulluğunda rəhbər vəzifələrin tutulması üçün ehtiyat kadrların formalaşdırılması üzrə işləri həyata keçirmək
  • Dövlət qulluqçuları reyestrinə məlumatları daxil etmək, reyestrə daxil edilmiş məlumatlarda baş vermiş dəyişikliklər haqqında reyestr aparan dövlət orqanına hər ay məlumatların verilməsini həyata keçirmək
  • İnzibati və yardımçı vəzifələrin, dövlət qulluğu hesab edilməyən vəzifələrin tutulması ilə bağı məsələlərin həyata keçirilməsini təmin etmək
  • Komitənin müvafiq strukturları ilə birlikdə dövlət qulluğu vəzifələri üzrə vəzifə təlimatlarının hazırlanmasının həyata keçirmək
  • Elektron hökumət portalı üzərindən əmək müqaviləsi bildirişlərinin informasiya sisteminə daxil edilməsi, dəyişikliklərin edilməsi, xitamla bağlı məlumatları daxil etmək
  • Əmr layihələrini hazırlamaq
  • Komitənin Apellyasiya Şurasına daxil olan şikayətlərlə bağlı yarımillik və illik hesabatların hazırlanmasında iştirak etmək
  • Komitənin kadr və dövlət qulluğu ilə bağlı fəaliyyətini tənzimləyən normativ hüquqi aktların, təşkilati sərəncamverici sənədlərin layihələrinin hazırlanmasını həyata keçirmək və hazırlanmasında iştirak etmək, viza vermək
  • Komitə əməkdaşlarının daxili nizam-intizam qaydalarına əməl etməsini təmin etmək
  • Komitədə dövlət qulluqçularının xidməti fəaliyyətinin qiymətləndirilməsi işinin təşkilini həyata keçirmək
  • Komitə əməkdaşlarının qanunvericiliyə müvafiq olaraq bütün növ məzuniyyətlərdən istifadəsini təmin etmək
  • Komitə Aparatında dövlət qulluğuna qəbul edilmiş yeni əməkdaşların adaptasiyasını təmin etmək
  • Komitə əməkdaşlarının təlim ehtiyaclarını müəyyən etmək və təlimlərə cəlb olunmasını təmin etmək
  • Komitə əməkdaşlarına xidməti vəsiqələrin verilməsini təmin etmək
  • Komitə aparatının struktur və ştat cədvəllərində edilən dəyişikliklərin həyata keçirilməsini təmin etmək
  • Tabeli hazırlamaq, tərtib etmək
  • Sektora digər orqanlardan, təşkilatlardan və vətəndaşlardan daxil olan məktubların vaxtında cavablandırılmasını təmin etmək
  • Sektorun fəaliyyətinə dair müvafiq hesabatların hazırlanmasını təmin etmək
  • Rəhbərlik tərəfindən verilən digər tapşırıqları yerinə yetirmək
Vakant inzibati vəzifənin tutulması şərtləri
  • Təhsil tələbləri: ali təhsil
  • Staj tələbi: dövlət qulluğunda 5 il struktur bölmənin və ya vəzifənin fəaliyyət istiqamətləri üzrə iş stajı və yaxud 7 il struktur bölmənin və ya vəzifənin fəaliyyət istiqamətləri üzrə iş stajı
  • kompüter tələbləri: MS Windows, MS Office, Internetdən istifadə(orta səviyyədə)
  • Xarici dil bilikləri: Rus dili-B1; İngilis dili-B1;
Müsahibə elanının tarixi 09.02.2023 09:00
Sənədlərin qəbulu üçün müəyyən edilmiş son müddət 23.02.2023 18:00